خدمات پست PDE
ورزش

با 5 مورد از زشت ترین کیت های باشگاهی دنیا آشنا شوید

معرفی زشت ترین کیت های باشگاهی جهان

تیم های ملی و باشگاهی دنیا هر ساله و پیش از آغاز فصل فوتبالی از کیت ها یا همان لباس های تیم رونمایی میکنند و با ظاهری متفاوت نسبت به فصل گذشته به مسابقات وارد میشوند.

کیت تیم ها معمولا برگرفته از تاریخ و فرهنگ تیم باشگاهی یا ملی است و همیشه کمپانی های تولید کننده لباس سعی میکنند از این نماد ها در لباس های تولید شده استفاده کنند و هواداران تیم ها را راضی کنند.

شرکت های بزرگ تولید البسه ورزشی مانند نایک (Nike ) , آدیداس (Adidas), پوما (Puma) و … همواره در تلاش هستند که زیباترین لباس های ورزشی را برای تیم های بزرگ تولید کنند تا بتوانند از طریق جلب رضایت هوادار اقدام به فروش آن کیت ها کنند و درآمد کسب کنند.

اما در این میان در طول تاریخ فوتبال لباس هایی برای برخی تیم ها طراحی و تولید شده که باعث شرمساری و خجالت طرفداران آن تیم ها و شرکت تولید کننده لباس شده.امروز و در این مقاله میخواهیم شما را با برخی از زشت ترین لباس های تولید شده آشنا کنیم .

1-      تیم زامورا (2018)

طراحی عجیب لباس این تیم باشگاهی که توسط تولیدی Kappa انجام شده بود  و کشور اسپانیا حضور دارد تعجب همگان را در پی داشت.در طراحی این لباس از آناتومی داخلی بدن انسان استفاده شده بود و از شکل عروقی که وظیفه خون رسانی در بدن را بر عهده دارند در این لباس استفاده شد به شکلی که حتی تصویر قلب و رگ های ورودی به آن به صورت کامل بر روی لباس نقش بسته بود.

زشت ترین کیت های باشگاهی

2-      تیم کالچرال لیونیسا (2014)

یکی از زشت ترین و بدترین کیت های تاریخ فوتبال مربوط به تیم دسته دومی کالچرال در کشور اسپانیا است که در سال 2014 تولید شد.در طراحی این کیت از تاکسیدو (کت و پاپیون) الهام گرفته شد و لباس این تیم باشگاهی را به صورت کامل به همین شکل تولید کردند.

تا به اینجا 2 تا از زشت ترین طرح‌های لباس تا به امروز را به شما معرفی کردیم.اگر شما هم از دوست داران ورزش فوتبال هستید میتوانید لباس تیم مورد علاقه خود را به طور مستقیم از طریق وبسایت PDE و خرید از آمازون تجربه کنید.

 

زشت ترین کیت های باشگاهی

3-      تیم پالنسا (2016)

این تیم دسته سومی که در کشور اسپانیا حضور دارد در سال 2016 یکی از زشت ترین و عجیب ترین کیت های تاریخ فوتبال را بر تن کرد.طراحی کیت این تیم به صورتی بود که در آن آناتومی عضلات بدن انسان نقش بسته بوده .

پس از تولید این کیت هواداران این تیم اعتراض گسترده ای نسبت به طراحی این لباس داشتند که در نهایت پس از مدتی این کیت به صورت کامل تغییر کرد.این لباس عجیب و غریب هم توسط کمپانی   Kappa تولید شده بود.

زشت ترین کیت های باشگاهی

4-      تیم کلورادو کاریبوس (1978)

یکی از متفاوت ترین و زشت ترین پیراهن ورزشی تیم های باشگاهی مربوط به این باشگاه آمریکایی در سال 1978 میباشد.این لباس الهام گرفته از لباس سرخپوستان آمریکایی بود که حتی در قسمت سینه لباس ریشه های پاچه ای هم آویزان بود.

زشت ترین کیت های باشگاهی

5-      چلسی (1995)

شاید برای طرفداران فوتبال و خصوصا باشگاه چلسی باور این مساله سخت باشد اما یکی از عجیب ترین لباس های تاریخ فوتبال مربوط به لباس این تیم در سال 1995 میباشد.این لباس هیچوقت نتوانست محبوب و دوست داشتی شود.

در طراحی این لباس از رنگ های طوسی و نارنجی استفاده شد که با رنگ آبی باشگاه چلسی به هیچ وجه همخوانی نداشت.این کیت توسط کمپانی Umbro تولید شده بود.

زشت ترین کیت های باشگاهی

با کمک پست PDE شما به راحتی در ایران از آمازون خرید کنید و کالای اصل را با بهترین قیمت و در سریع‌ترین زمان درب منزل خود تحویل بگیرید. برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید وارد سایت شرکت پست بین المللی PDE شده و با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

امتیاز کاربران: 4.55 ( 1 رای)

نمایش بیشتر

دانیال یوسفی

از وقتی وارد دنیای کامپیوتر شدم با انگشتام میلیون ها کیلومتر اسکرول کردم تا هر روز چیز های جدیدتری کشف کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
به مشاوره نیاز دارید؟