خدمات پست PDE
ورزش

پیش بینی قهرمان یورو 2020

سوت آغاز جام ملت های اروپا 2020 چند روز پیش و با 1 سال تاخیر به علت شیوع کرونا در جهان به صدا در آمد و 24 تیم راه یافته به این مسابقات برای کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند.خیلی از تیم های حاضر در مسابقات یورو 2020 مثل همیشه مدعی کسب عنوان قهرمانی در این رقابت ها هستند. تیم هایی مانند : آلمان, فرانسه, ایتالیا, پرتغال و … . تیم های دیگری هم با امید به شگفتی سازی پای به مسابقات یورو 2020 گذاشته اند.

میزبان یورو 2020

رقابت های یورو 2020 بر خلاف دوره های گذشته که به صورت متمرکز در یک یا دو کشور برگزار میشد به دلیل پاندمی کرونا به صورت غیر متمرکز و در 11 شهر و ورزشگاه مختلف برگزار میشود. در میان میزبانان یورو 2020 ورزشگاه بوداپست در کشور مجارستان مجوز حضور 100 درصد تماشاگران را کسب کرد.

سایر ورزشگاه های میزبان یورو 2020 با 30 الی 70 درصد ظرفیت خود میزبان تماشاگران خواهند بود.همچنین طبق اعلام یوفا فینال یورو 2020 در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار خواهد شد و از این رو تیم ملی انگلیس این شانس را دارد تا در صورت راه یابی به فینال در کشور خود با استفاده از شرایط میزبانی قهرمان این رقابت ها شود.

میزبان یورو 2020

پیشبینی قهرمان یورو 2020

مجله معتبر ” فور فو تو” در جدیدترین مقاله خود به بررسی شانس های قهرمانی رقابت یورو 2020 پرداخته است که در این مقاله از تیم ملی فرانسه به عنوان بخت اول قهرمانی در این مسابقات یاد کرده است.در زیر 4 بخت نخست قهرمانی را به اعتقاد این مجله مرور میکنیم.

فرانسه شانس اول قهرمانی یورو 2020

به اعتقاد بسیاری از نویسندگان  فور فور تو, فرانسه با هدایت دیدیه دشان دارای کمترین ضعف در میان تمامی تیم های حاضر در یورو میباشد. فرانسه قهرمانی جام جهانی در سال 2018 را در کشور روسیه به دست آورده و به عنوان قهرمان جهان در این رقابت ها حاضر شده است.

تیم ملی فرانسه با وجود ستارگان متعدد و کم نظیری مانند کیلیان امباپه , پل پوگبا , آنتوان گریزمن و … و همچنین حفظ اسکلت اصلی این تیم از زمان جام جهانی 2018 پای به این رقابت ها گذاشته و امیدوار است با توجه به هماهنگی چند ساله ای که این بازیکنان در کنار یکدیگر کسب کردند بتواند یک بار دیگر جام رقابت های یورو را به پاریس ببرد.

فرانسه قهرمان یورو 2020

شانس بالای انگلیس در یورو 2020

سه شیر ها با توجه به سر گروهی خود در رقابت های مرحله گروهی با شانس ویژه ای رو به رو هستند و آن هم این است که در صورتی که تیم ملی انگلیس بتواند به فینال رقابت ها برسد فقط 1 بار از لندن خارج خواهد شد و فینال یورو 2020 را هم در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار میکند.تیم ملی انگلیس در 3 بازی مرحله گروهی خود هم میزبان بازی ها بوده و از امتیاز میزبانی نهایت استفاده را کرده است.

تیم گرت ساوتگیت در این رقابت ها با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه پای به این مسابقات گذاشته است. ابزیکنانی نظیر هری کین, جیدون سانچو, رحیم استرلینگ , جک گریلیش و … بازیکنانی هستند که به دنبال کسب مقام قهرمانی در این رقابت ها با تیم ملی انگلیس هستند.

انگلیس یورو 2020

تیم ملی بلژیک با یک لشگر ستاره

تا چند سال پیش از بلژیک به عنوان تیم درجه دو اروپایی یاد میشد اما با ظهور نسل جدید بازیکنان این کشور تبدیل به یکی از قطب های فوتبال اروپا و جهان شده است. تیم ملی بلژیک در رنکینگ فیفا در حال حاظر به صدر جدول تکیه زده و به عنوان تیم نخست رتبه بندی فیفا در یورو 2020 حاضر شده.

بلژیک در تمامی خطوط خود در زمین بهترین بازیکنان دنیا را در اختیار دارد از تیبو کورتوآ در درون دروازه گرفته تا کوین دی بروینه و روملو لوکاکو در خط حمله همگی امیدوار هستند تا به عنوان تیم اول جهان بتوانند جام قهرمانی رقابت های یورو 2020 را بالای سر ببرند.

بلژیک در دور گروهی موفق شد با اقتدار و 9 امتیاز کامل از گروه خود به دور یک هشتم نهایی رقابت ها صعود کند. تیم ملی بلژیک امیدوار است با نسل طلایی خود بتواند در یورو 2020 تاریخ سازی کند.

 

بلژیک یورو 2020

پرتغال با کریس رونالدو

تیم ملی پرتغال آخرین قهرمان رقابت های یورو میباشد که در سال 2016 برگزار شد و در فینال فرانسه میزبان را شکست داد و قهرمان یورو 2016 شد. امید اول تیم ملی پرتغال در یورو 2020 کریستیانو رونالو میباشد . اسطوره پرتغال در این رقابت ها موفق شد یک رکورد دیگر را هم جا به جا کند و آن هم رسید به رکورد بیشترین گل ملی در تاریخ فوتبال جهان میباشد.

CR7 با به ثمر رساندن 2 گل در برابر فرانسه به رکورد 109 گل ملی علی دایی رسید. آنها مدافع عنوان قهرمانی هستند و میخواهند در آخرین یورویی که کریستیانو رونالدو را در اختیار دارند باز هم جام را بالای سر ببرند.فرناندو سانتوس سرمربی با تجربه تیم ملی فوتبال پرتغال موفق شد پرتغال را از گروه مرگ رقابت ها نجات دهد و به یک هشتم نهایی یورو 2020 برسد.

پرتغال یورو 2020

 

چه تیمی قهرمان یورو 2020 میشود؟

طبق بررسی های سایت StatsPerform که یک سایت مربوط به تجزیه و تحلیل داده های ورزشی میباشد تیم های زیر بخت های نخست قهرمانی در این رقابت ها خواهند بود. در این بررسی فرانسه با 20.5 درصد در صدر جدول بخت های قهرمانی یورو 2020 قرار دارد پس از آن بلژیک با 15.7 و اسپانیا با 11.3 درصد , آلمان با 9.8 درصد  , پرتغال با 9.6 درصد,  ایتالیا با 7.6 درصد و هلند هم با 5.9 درصد میباشند.

باید تا 2 هفته آینده منتظر ماند و دید قهرمان یورو 2020 چه کشوری میشود و آیا پیشبینی قهرمان یورو 2020 درست از آب در می آید یا خیر؟

شما میتوانید آخرین اخبار فوتبال جهان و یورو 2020 را در مجله PDE  دنبال کنید.

امتیاز کاربران: 4.78 ( 2 رای)

نمایش بیشتر

دانیال یوسفی

از وقتی وارد دنیای کامپیوتر شدم با انگشتام میلیون ها کیلومتر اسکرول کردم تا هر روز چیز های جدیدتری کشف کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
به مشاوره نیاز دارید؟