خدمات پست PDE
ورزش

دلیل راه راه بودن پیراهن یوونتوس چیست؟

امروزه تمامی باشگاه های بزرگ جهان یا حتی تیم های ملی در طراحی لباس خود سعی میکنند تا تاریخ ویژگی ها و نماد های باشگاه خود را در قالب طراحی روی پیراهن های خود پیاده کنند .

از رو تمامی طرفداران فوتبال جهان پیش از شروع مسابقات مشتاقانه در انتظار رونمایی از پیراهن های تیم های بزرگ دنیا مینشینند تا مشخص شود در طول فصل فوتبالی تیم ها با چه کیت هایی پای به زمین فوتبال میگذارند.

یکی از بزرگترین و مشهور ترین تیم های باشگاهی فوتبال جهان تیم یوونتوس ایتالیا میباشد که به بانوی پیر نیز شهرت دارد.طرح کیت  تیم یوونتوس ایتالیا یکی از خاص ترین طرح های موجود در بیین تمامی باشگاه های جهان میباشد.

دلیل این امر هم این است که کیت تیم یوونتوس همیشه به شکل راه راه سیاه سفید بوده. امروز میخواهیم در این مطلب به این مساله بپردازیم که چرا لباس تیم یوونتوس ایتالیا به شکل راه راه سیاه و سفید میباشد.

پیراهن قدیمی یوونتوس
پیراهن قدیمی یوونتوس

پیراهن صورتی یوونتوس در ابتدای تاسیس

در ابتدای تاسیس باشگاه یوونتوس پیراهن های این تیم صورتی همراه با کروات مشکی بود. باشگاه یوونتوس در آن زمان با انتخاب رنگ صورتی برای کیت های خود انقلاب بزرگی در این زمینه ایجاد کرد زیرا رنگ صورتی رنگی نبود که باشگاه های فوتبال در آن زمان بخواهند حتی به آن برای استفاده به عنوان کیت فکر کنند.

پیراهن صورتی یوونتوس
پیراهن صورتی یوونتوس

پیراهن یوونتوس چگونه راه راه شد؟

در سال 1903 جان ساویج به عنوان نماینده یوونتوس ماموریت داشت تا تعدادی پیراهن انگیلیسی به دلیل مرغوبیت جنس و همینطور ادای احترام به  سرزمینی که فوتبال را به جهان عرضه کرده خریداری نماید.ساویچ به انگلیس رفت و کیت های تیم یوونتوس را خریداری کرد.

پس از پایان این سفر طولانی و پس از مدتی محموله لباس ها به تورین رسید و پس از دریافت محموله و بازگشایی آن توسط  اعضای باشگاه یوونتوس همگی شگفت زده شدند چون هیچ اثری از پیراهن های صورتی همیشگی نبود و در عوض پیراهن های ارسالی همگی سفید با خط های مشکی بودند.

این طور به نظر میرسید که هیچ کس نمیداند چطور این اتفاق افتاده بود. یا ساویج در هنگام سفارش این مدل را سفارش داده بود و یا تولیدی لباس مورد نظر تنها لباس هایی که موجود بوده و در دسترس بوده را برای باشگاه ارسال کرده.

یک تئوری دیگر هم وجود داشت و آن هم این بود که چون شرکت تولید کننده پیراهن پیراهن های زندان هم تولید میکرده محموله ارسالی به زندان و باشگاه یوونتوس جا به جا شده .

پیراهن راه راه یوونتوس
پیراهن راه راه یوونتوس

در هر صورت هر چه که بود مقامات و بازیکنان آن زمان یوونتوس این طرح را پسندیدند و به دلیل کسب موفقیت های زیاد با این پیراهن این طرح برای همیشه در فلسفه و تاریخ باشگاه یوونتوس حک شد.

در حال حاضر خرید پیراهن های اورجینال تیم های مختلف جهان تبدیل به دغدغه ای برای فوتبال دوستان شده . از این رو شرکت PDE  بستری را فراهم کرده که توسط آن به راحتی لباس های اورجینال تمامی تیم ها را از هر کشوری و هر فروشگاهی برای شما تهیه میکند و در سریع ترین زمان ممکن برای شما ارسال میکند.

امتیاز کاربران: 5 ( 2 رای)

نمایش بیشتر

دانیال یوسفی

از وقتی وارد دنیای کامپیوتر شدم با انگشتام میلیون ها کیلومتر اسکرول کردم تا هر روز چیز های جدیدتری کشف کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
به مشاوره نیاز دارید؟