خدمات پست PDE
ورزش

وسایل مورد نیاز برای کویر در زمستان که قبل از سفر باید بدانید

همه چیز درباره وسایل مورد نیاز برای کویر در زمستان

اگر اهل ماجراجویی باشید، سفر به کویر در زمستان یکی از آن کارهایی است که حداقل یک بار باید انجام بدهید. اما همانطور که می‌دانید، شبهای کویر در زمستان می‌تواند به شدت سرد باشد و تفاوت دمایی صبح و شب در کویر نیاز خواهد داشت تا خود را برای هر دو نوع آب و هوا آماده کنید. برای آنکه بتوانید با خیال راحت از سفر کویری خود در زمستان لذت ببرید باید وسایل مورد نیاز برای کویر در زمستان را به همراه باشید. در این مقاله قصد داریم تمام وسایل مورد نیاز برای کویر در زمستان را به شما معرفی کنیم. با ما تا انتهای مطلب همراه باشید تا سفر کویری خود را به یک تجربه شگفت انگیز تبدیل کنید.همچنین ما برای خرید وسایل مورده نیازتان بهترین سایت خرید از خارج را به شما معرفی میکنیم.

لیست وسایل مورد نیاز برای کویر در زمستان

برای آنکه بتوانید لیست وسایل مورد نیاز برای کویر در زمستان را به طور کامل تهیه کنید، پیشنهاد می‌کنیم در مورد وضعیت جغرافیای این منطقه و سفر زمستانی کمپی به کویر تحقیق کرده و خود را در آن شرایط آب و هوایی در حالی که دسترسی به فروشگاه یا منطقه‌ای مسقف ندارید، تصور کنید. برخی از وسایل مورد نیاز برای کویر در زمستان که ضرورت بیشتری در مقایسه با دیگر لوازم دارند را معرفی کرده‌ایم.

1. کیف کمری Waist Bag

در شرایط کویر نوردی باید بتوانید بدون درگیر شدن دست‌هایتان از لوازم ضروری و مهم خود مانند تلفن همراه، سوئیچ، کیف پول و غیره محافظت کنید. یکی از وسایل مورد نیاز برای کویر در زمستان که برای این کار لازم خواهید داشت، کیف کمری درجه یک و ضد آب است.

2. بطری آب همراه Water Bottle

آب، اولین ماده حیاتی برای زنده نگه داشتن ما خواهد بود. در سفر کویری برای نوشیدن و هیدراته ماندن بدن و همچنین برای مصارف خوراکی و نظافتی به آب احتیاج خواهید داشت. در دو مورد دوم، باید با توجه به مدت زمان اقامت به میزان کافی آب به همراه خود داشته باشید و برای مورد اول، به همراه داشتن یک بطری آب باکیفیت و صد البته سبک یکی از وسایل مورد نیاز برای کویر در زمستان خواهد بود.

3. کیف لوازم طبقه‌بندی Advanture Bags

کیسه خواب، لباس‌ها، مواد خوراکی، لوازم ضروری مورد نیاز، کلاه و غیره همه و همه باید در یک کیف با امکان طبقه بندی قرار بگیرند. خرید یک کیف با کیفیت، ضد آب و سبک یکی از مهم‌ترین وسایل مورد نیاز برای کویر در زمستان خواهد بود.

4. چادر مخصوص زمستان Winter Camping Tents

چادر یکی از وسایل مورد نیاز برای کویر در زمستان است که حتماً باید با دقت انتخاب شود. چادرهای کمپینگ مخصوص زمستان دو پوشش داشته و از ورود هوا و سرما و آب به داخل چادر جلوگیری خواهند کرد.

5. پاور بانک قدرتمند Power Bank

در طول سفر باید بتوانید تلفن همراه خود را شارژ نگه دارید. بنابراین داشتن یک پاور بانک قدرتمند نیز می‌تواند از وسایل مورد نیاز برای کویر در زمستان در نظر گرفته شود.

پاور بانک قدرتمند

6. زیر انداز سفری ضد آب Travel Rugs

در سفر زمستانی کویر، آنچه بیش از هر مسئله‌ای باید به آن توجه کنید، کنترل انتقال سرما به بدنتان است. مهم‌ترین منبع انتقال سرما به شما زمین است. بنابراین مهم است که عایقی بین شما و زمین ایجاد شود تا بدنتان بتواند دمای خود را حفظ کند. این کار فقط با یک زیر انداز عایق و درجه یک امکان پذیر خواهد بود. این وسیله یکی از مهم‌ترین وسایل مورد نیاز برای کویر در زمستان خواهد بود. در خرید آن دقت کنید!

7. کرم ضد آفتاب SPF Cream Sun

صبح‌های کویر می‌تواند آفتاب شدید و خطرناکی داشته باشد. در خرید یک کرم ضد آفتاب درجه یک و قوی به هیچ عنوان شک نکنید. این کرم‌ها، از وسایل مورد نیاز برای کویر در زمستان هستند.

8. کرم دور کننده حشرات Bug Repellent

برای آنکه بتوانید از پوست خود در برابر نیش حشرات موزی محافظت کنید، کرم دور کننده حشرات، یکی از وسایل مورد نیاز برای کویر در زمستان خواهد بود.

9. جعبه کمک‌های اولیه First Aid Kit

حادثه هیچ وقت خبر نمی‌کند. در سفر کویری باید همیشه آماده باشید. جعبه کمک‌های اولیه از ضروری ترین وسایل مورد نیاز برای کویر در زمستان است که باید تهیه کنید.

خرید جعبه کمک های اولیه

10. کفش مخصوص کویر نوردی Desert Climbing Shoes

در کل پوشاک کویری، کفش مهم‌ترین بخش است. کفش شما حتما باید ساق‌دار باشد تا از ورود شن و ماسه به داخل آن جلوگیری شود. از خرید بهترین نوع کفش به عنوان ضروری‌ترین وسایل مورد نیاز برای کویر در زمستان کوتاهی نکنید.

برای آنکه به وسایل مورد نیاز برای کویر در زمستان درجه یک دسترسی پیدا کنید، بهتر است تا خرید خود را از برندهای معتبر خارجی به صورت مستقیم انجام دهید. در این راستا PDE با امکان پرداخت ریالی و تحویل درب منزل در ایران همراه شما خواهد بود. جهت کسب اطلاعات کامل‌تر در مورد نحوه محاسبه قیمت و فعالیت این مجموعه می‌توانید به سایت پست PDE مراجعه نمایید و یا از طریق شماره‌های تماس با کارشناسان در ارتباط باشید.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

نمایش بیشتر

روابط عمومی PDE

ما با تجربه بیش از ۳۰ سال فعالیت در صنعت پست سریع بین المللی در خدمت شما هستیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
به مشاوره نیاز دارید؟