خدمات پست PDE
اخبار

5 دلیل خرید از سایت آمازون کانادا که باید بدانید!

مهمترین دلیل های خرید از سایت آمازون کانادا

یکی از روشهای رسیدن به کالای اصل با بهترین قیمت، خرید از سایت آمازون است. آمازون به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی در سراسر دنیا شناخته می‌شود که فروشنده را به صورت مستقیم به خریدار متصل می‌کند. به دلیل قوانین حاکم بر تحریمها، خرید و فروش از مبدا ایران و یا به مقصد ایران در آمازون غیر ممکن است. پس خرید از سایت آمازون کانادا در ایران چطور امکان پذیر است؟ اصلا چرا باید خرید از سایت آمازون کانادا را به عنوان بهترین گزینه بپذیریم؟ راه حل عبور از موانع آمازون برای خرید ایرانی‌ها چیست؟ با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا پاسخ تمامی سوالاتتان را بازگو کنیم.

چرا از سایت آمازون کانادا خرید کنیم؟

خرید از سایت آمازون کانادا، یک روش ساده و کم هزینه برای دسترسی یافتن به کالاهای اصل با قیمت اصلی فروشنده در سراسر دنیا محسوب می‌شود. دلیلهای بسیاری وجود دارد که شما ثابت خواهد کرد خرید از سایت آمازون کانادا بهترین روش خرید خواهد بود. 5 تا مهمترین این دلایل عبارت می‌شوند از:

آمازون بهترین سایت فروشگاهی در دنیا است.
سایت آمازون، وسیله‌ای برای حذف واسطه‌ها و ایجاد ارتباط مستقیم بین خریدار و تولید کننده است.
با خرید از سایت آمازون کانادا از اصل بودن کالا مطمئن خواهید بود.
سایت آمازون کانادا، یکی از کامل‌ترین استورهای آمازون در سراسر دنیا محسوب می‌شود؛ مثل آمازون آمریکا و امارات.
هر آنچه می‌خواهید بخرید را در سایت آمازون کانادا پیدا خواهید کرد.

وب سایت آمازون کانادا

خرید از سایت آمازون کانادا در ایران چطور امکان پذیر است؟

آمازون یک سایت آمریکایی است که در سراسر دنیا به فروش اینترنتی می‌پردازد. به دلیل وجود تحریم های سنگین و سرسخت آمریکا بر علیه ایران، امکان خرید مستقیم از سایت آمازون در ایران امکان پذیر نخواهد بود. به بیان دیگر، زمانی که قصد خرید از سایت آمازون را داشته باشید، مجبور خواهید بود تا یک حساب کاربری باز کنید. در ابتدای ساخت حساب کاربری، کشور محل سکونت را از شما خواهند پرسید. در این مرحله متوجه خواهید شد که ایران جزو کشورهای لیست نیست!
با فرض اینکه با آدرس یکی از آشناهای خود در خارج از ایران، حساب کاربریتان را ایجاد کردید، مسئلۀ بعدی، پرداخت اینترنتی و ثبت سفارش است. با حسابهای بانکی ایرانی، شما قادر نخواهید بود تا خرید خود از آمازون را ثبت نمایید. بنابراین باید یک کارت بین المللی مانند پی پال داشته باشید.
بیاید فکر کنیم که آشنای شما در خارج از کشور، پرداخت شما را برایتان انجام داد. در پایان مسیر، مسئلۀ دیگری خواهید داشت و آن هم ارسال خرید به ایران است. آمازون، ارسال کالا به ایران ندارد! بنابراین شما باید ابتدا خرید خود را در آدرسی در خارج از کشور تحویل گرفته و سپس به ایران ارسال کنید.
بیایید تصور کنیم تمامی موانع بالا را رد کرده و خرید از سایت آمازون کانادا را به راحتی انجام دادید. گمرک جمهوری اسلامی ایران را چه خواهید کرد؟ چطور می‌خواهید کالای خود را ترخیص کرده و تحویل بگیرید؟ ترخیص کالا چقدر زمان می‌برد و چقدر هزینه خواهد داشت؟
می‌بینید؟ خرید از سایت آمازون کانادا امکان پذیر است تنها اگر راهی برای عبور از این موانع پیدا کنید. راه حل چیست؟ چطور می‌توانید موانع خرید از سایت آمازون کانادا را رفع و رجوع کنیم؟

خرید آنلاین از سایت آمازون

راه حل عبور از موانع برای خرید از سایت آمازون کانادا

از آنجایی که در زمان خرید از سایت آمازون علاوه بر پرداخت هزینه کالا، شما باید هزینه حمل و نقل را نیز در نظر بگیرید، لذا پیشنهاد ما این است که به جای خرید از سایت آمازون کانادا، از آمازون امارات خرید خود را انجام دهید چرا که هزینه حمل و نقل آن به مراتب ارزان تر از هزینه باربری از کانادا به ایران است و به راحتی میتوانید همان کالاهای موجود در سایت آمازون کانادا را در آمازون امارات پیدا کنید.

برای اینکه بتوانید خرید از سایت آمازون را انجام داده و در ایران تحویل بگیرید، نیازمند یک واسطه خواهید بود. یک واسطۀ مطمئن که تمامی موانع و مراحل را برای شما طی کرده و کالا را درب منزلتان در ایران تحویل بدهد. پست بین المللی پی دی ای با سال ها فعالیت درخشان، قطعا بهترین گزینه برای انتخاب است. با کمک PDE می‌توانید به سادگی خرید از سایت آمازون امارات را انجام داده، پرداخت ریالی داشته باشید، ترخیص کالا را انجام داده و خرید خود را در مدت زمان بسیار کوتاهی درب منزل خود در ایران تحویل بگیرید.
خرید از سایت آمازون امارات به کمک PDE به سه روش زیر امکان پذیر خواهد بود:

  • خرید مستقیم از PDE
  • خرید از طریق الصاق لینک در PDE
  • خرید به کمک نصب اسکتنشن کروم PDE

برای دریافت اطلاعات کاملتر، تنها کافی است تا سری به سایت شرکت پست بین الملی پی دی ای زده و یا از طریق شماره‌های تماس با کارشناسان مجموعۀ پی دی ای در تماس باشید.

امتیاز کاربران: 4.7 ( 1 رای)

نمایش بیشتر

روابط عمومی PDE

ما با تجربه بیش از ۳۰ سال فعالیت در صنعت پست سریع بین المللی در خدمت شما هستیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
به مشاوره نیاز دارید؟