خدمات پست PDE
ورزش

معرفی کیت های تیم های باشگاهی اروپا در فصل 2023

تیم های باشگاهی جهان همواره قبل از شروع فصل جدید مسابقات باشگاهی خود اقدام به رونمایی از کیت های جدید خود میکنند تا علاوه بر معرفی لباس جدید باشگاهی خود هواداران خود را پیش از شروع فصل جدید فوتبال ترغیب کنند تا این پیراهن ها را خریداری نمایند و از این راه درآمدزایی داشته باشند.

کمپانی های مشهور تولید لباس ورزشی دنیا مانند آدیداس , نایک , پوما و … هر فصل در تلاش هستند تا با عقد قرارداد با تیم های بزرگ و کوچک جهان اسپانسر تیم های باشگاهی مختلف شوند و از این راه به درآمد بیشتری برسند.

در این مطلب قصد داریم تا شما را با جدیدترین پیراهن های تیم های باشگاهی دنیا در فصل 2023 آشنا کنیم.

پیراهن فصل 2023 بارسلونا

بارسلونا برای فصل 2023 برای پیراهن اول خود سنت خود را حفظ کرده  و کمپانی نایک مثل همیشه از رنگ آبی و اناری برای پیراهن اول بارسلونا استفاده کرده است.این پیراهن با الهام گرفتن از المپیک 1992 بارسلون طراحی و تولید شده است. رنگ آستین و یقه پیراهن فصل 2023 بارسلونا سرمه ای یکدست میباشد.

این طرح در بسیاری از فصل های فوتبالی برای بارسلونا تکرار شده است و در واقع طرحی آشنا برای هواداران بارسلونا است.

کیت بارسلونا 2023
کیت بارسلونا 2023

پیراهن فصل 2023 منچسترسیتی

کمپانی پوما برای پیراهن فصل 2023 منچستر سیتی از رنگ آبی آسمانی با یقه و سر آستین قرمز استفاده کرده است. کیت جدید منچسترسیتی الهام گرفته شده از پیراهن هایی است که آن ها در اواخر دهه 60 به تن میکردند و در آن سال ها در اوج بودند.همچنین از دیگر تغییرات پیراهن جدید منچستر سیتی میتوان به این نکته اشاره کرد که لوگو باشگاه به سبک دهه های دور در مرکز پیراهن قرار گرفته است تا تداعی کننده سال های دور و پیراهن خاطر انگیزی باشد که با آن در انگلستان سلطنت میکردند.

کیت منچستر سیتی 2023
کیت منچستر سیتی 2023

پیراهن فصل 2023 رئال مادرید

برای پیراهن اول رئال مادرید نمیتوان هیچوقت رنگی به جز رنگ سفید را متصور بود. کیت جدید رئال مادرید در فصل 2023 مثل همیشه سفید رنگ است و 3 خط مشهور آدیداس بر روی آن با رنگ یاسی کار شده است. اما مهم ترین نکته ای که در پیراهن های جدید رئال مادرید به چشم می آید بازگشت یقه بر روی این کیت است.

وجود یقه بر روی کیت رئال مادرید یادآور دوران خاطرانگیز رئال در دهه 90 میباشد.

کیت رئال مادرید 2023
کیت رئال مادرید 2023

پیراهن فصل 2023 یوونتوس

یوونتوس همیشه با پیراهن های راه راه سفید مشکی شناخته میشود و در فصل 2023 نیز این سنت توسط کمپانی آدیداس حفظ شده است. آدیداس برای طراحی کیت جدید یوونتوس از بسیاری مثلث کوچک در کنار یکدیگر استفاده کرده است تا ظاهری کلاسیک به پیراهن جدید یوونتوس ببخشد.

اسپانسر روی پیراهن یوونتوس که برند jeep میباشد نیز از طرح رعد و برق روی لوگوی خود استفاده کرده تا جلوه پیراهن های جدید یوونتوس بیش از پیش شود.

کیت یوونتوس 2023
کیت یوونتوس 2023

پیراهن فصل 2023 آرسنال

آرسنالی ها اخیرا با کمپانی آدیداس برای تولید کیت های خود قرارداد امضا کرده اند. پیراهن اول آرسنال در فصل 2023 به رنگ قرمز و آستین های سفید میباشد. در پیراهن های جدید آرسنال یقه سفید رنگی وجود دارد که بر روی آن طرحی از یک رعد و برق قرمز وجود دارد. 3 خط آدیداس هم بر روی سرشانه ها با رنگ سفید قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که آرسنال در آخرین بازی فصل 2022 خود در مصاف با اورتون از پیراهن های جدید خود استفاده کرد.

کیت آرسنال 2023
کیت آرسنال 2023

بسیاری دیگر از باشگاه های مشهور جهان اقدام به رونمایی از کیت جدید خود در فصل 2023 کردند که  آینده به معرفی آن ها در وبسایت mag.pdexp.com خواهیم کرد.

امتیاز کاربران: 4.58 ( 2 رای)

نمایش بیشتر

دانیال یوسفی

از وقتی وارد دنیای کامپیوتر شدم با انگشتام میلیون ها کیلومتر اسکرول کردم تا هر روز چیز های جدیدتری کشف کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
به مشاوره نیاز دارید؟