خدمات پست PDE
اخبارورزش

تاریخ بازی های ایران در جام جهانی 2022 قطر

تیم ملی فوتبال ایران در دور مقدماتی جام جهانی قطر موفق شد با اقتدار و با کسب 25 امتیاز از مجموع 30 امتیاز ممکن به جام جهانی 2022 قطر سعود کند و برای سومین دوره متوالی در بزرگترین تورنمنت فوتبالی دنیا حضور داشته باشد .

پس از صعود به جام جهانی 2022 قطر همه در انتظار روز قرعه کشی و مشخص شدن همگروه های ایران در رقابت های جام جهانی 2022 قطر بودند و در نهایت در روز 12 فروردین این اتفاق رخ داد و تیم ملی فوتبال ایران حریفان خود را در جام جهانی 2022 شناخت.

گروه ایران در جام جهانی 2022

تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قطر در گروه جذابی قرار گرفته است گروهی که در آن تیم ملی انگلستان حضور دارد. انگلیسی ها کسانی بودند که فوتبال را به ایران و شهر های جنوبی ایران آوردند اما تا کنون هیچ دیدار رسمی بین ایران و انگلستان برگزار نشده. تیم ملی انگلیس با مربیگری گرت ساوتگیت تبدیل به تیمی منسجم و فوق العاده شده است و به همراه بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال انگلستان پای به این رقابت ها گذاشته است. همچنین آن ها با عنوان نایب قهرمان یورو در این رقابت ها حاضر خواهند شد.

دیگر همگروه جذاب ایران در جام جهانی 2022 قطر تیم ملی آمریکا میباشد. 24 سال پس از هم گروهی ایران و آمریکا در جام جهانی 1998 فرانسه و بازی قرن که با پیروزی 2 بر 1 ایران برابر آمریکا همراه بود بار دیگر ایران و آمریکا در جام جهانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت و بدون شک این مسابقه برای آمریکایی ها دیداری برای انتقام شکست جام جهانی 1998 فرانسه میباشد.

چهارمین تیم از گروه ایران هنوز مشخص نشده اما این تیم از بین تیم های اوکراین,ولز یا اسکاتلند خواهد بود که در پلی آف اروپا باید با یکدیگر دیدار کنند.

گروه ایران در جام جهانی 2022
گروه ایران در جام جهانی 2022

پیش بینی کارشناسان از گروه ایران در جام جهانی

گرچه هیچ وقت نمیتوان به پیش بینی ها اعتماد کرد و نباید توقعات را از تیم ملی در جام جهانی بالا برد اما اکثر کارشناسان از گروه تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قطر ابراز رضایت کرده اند و امیدوار هستند که برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران موفق شویم از گروه خود در جام جهانی صعود کنیم.

تاریخ و ساعت بازی های ایران در جام جهانی

بلافاصله پس از پایان قرعه کشی جام جهانی فیفا برنامه و ساعات بازی های تیم ها را در جام جهانی منتشر کرد و با توجه به این که ایران در گروه B رقابت های جام جهانی 2022 قرار گرفته است باید شاهد بازی ایران در روز های نخست جام جهانی باشیم.

تاریخ و ساعت بازی ایران با انگلستان : دوشنبه 30 آبان ساعت 16:30

تاریخ و ساعت بازی ایران با برنده پلی آف اروپا : جمعه 4 آذر ساعت 13:30

تاریخ و ساعت بازی ایران با آمریکا : سه شنبه 8 آذر ساعت 22:30

بازی های ایران در جام جهانی
بازی های ایران در جام جهانی

بدون شک همه ایرانیان برای شروع رقابت های جام جهانی و مصاف ایران با رقبا لحظه شماری میکنند و رقابت ایران و آمریکا و همچنین رقابت ایران با انگلستان میتواند از جذاب ترین بازی ها باشد.

امتیاز کاربران: 5 ( 1 رای)

نمایش بیشتر

دانیال یوسفی

از وقتی وارد دنیای کامپیوتر شدم با انگشتام میلیون ها کیلومتر اسکرول کردم تا هر روز چیز های جدیدتری کشف کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
به مشاوره نیاز دارید؟