خدمات پست PDE
اخبارفرهنگ و هنر

قسمت جدید سریال فرندز بعد از 17 سال منتشر میشود

اگر از طرفداران سریال های خارجی هستید بی شک با سریال فرندز (Friends) آشنایی دارید.سریالی که در سال 1994 اولین قسمت آن پخش شد و پخش آن تا سال 2004 ادامه پیدا کرد. سریال فرندز در سراسر دنیا طرفداران بیشماری دارد که با این سریال خاطرات بی شماری دارند.

قسمت جدید سریال فرندز، زنده شدن خاطرات خوش گذشته

فرندز در 10 فصل و به مدت 10 سال پخش شد و هنوز هم از شبکه های مختلف تلوزیونی در سراسر دنیا در حال پخش میباشد. بی شک سریال فرندز را میتوان در لیست یکی از پر بیننده ترین و جذاب ترین سزیال های دنیا قرار داد.

اما خبری چند هفته گذشته منتشر شد که طرفداران سینما و به خصوص این سریال را هیجان زده کرد و آن خبر این بود که فرندز دوباره و با همان بازیگران ساخته خواهد شد.

سریال فرندز تاثیر بسیار زیادی بر فرهنگ عامه مردم داشت به عنوان مثال این مجموعه در زمان خود تاثیر بسیار زیادی بر روی مد و مدل موی سر داشت و پس از شروع پخش این سریال مدل موی بازیگران این مجموعه به سرعت در بین آمریکایی رواج پیدا کرد.

قسمت جدید سریال فرندز پس از 17 سال

اعلام تاریخ پخش قسمت جدید Friends

قسمت جدید سریال Friends در تاریخ 6 خرداد ماه بر روی پلتفورم ” اچ بی او مکس ” منتشر خواهد شد.گفته شده در قسمت جدید سریال Friends افراد مشهوری مانند دیوید بکهام یا جاستین بیبر خواننده مشهور کانادایی به عنوان میهمان حضور خواهند داشت.

پیش از این قرار بود مجموعه جدید سریال فرندز در سال 2020 و همزمان با افتتاح پلتفرم اچ بی او مکس پخش شود که این مساله به علت شیوع بیماری کرونا متوقف شد.همچنین طبق گزارشات منتشر شده هر کدام از بازیگران این سریال 2 میلیون و پانصد هزار دلار دستمزد برای قسمت جدید فرندز دریافت خواهند کرد.

بسیاری از افراد از ایده ساخت قسمت جدید سریال فرندز استقبال کردند اما بسیاری از منتقدین هم اعتقاد داشتند این اتفاق نباید رخ میداد به این دلیل که ممکن است تصویر خوشی که از سریال Friends  در ذهن طرفداران آن نقش بسته خراب شود.

قسمت جدید سریال فرندز و دورهم جمع شدن بازیگران این سریال

طبق اعلام بازیگران این سریال قرار نیست که آن ها نقش های قبلی خود را بازی کنند بلکه این بار هر کدام در قالب شخصیت واقعی خود حاضر خواهند شد و دور هم جمع خواهند شد. کورتنی کاکس بازیگر نقش مونیکا در سریال فرندز اعلام کرد که در قسمت جدید این سریال قرار است آن ها در همان لوکیشن قدیمی دور هم جمع شوند درباره سریال صحبت کنند. همچنین او اضافه کرد از زمان پایان سریال Friends فقط 2 بار اتفاق افتاده بود که تمامی بازیگران این سریال دور هم جمع شوند.

این سریال دارای طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا و ایران میباشد و از این رو لحظه شماری برای پخش این قسمت از سریال محبوب فرندز آغاز شده است.

با دنبال کردن مجله PDE از آخرین اخبار مربوط به هنر و سینما مطلع شوید.

امتیاز کاربران: 5 ( 1 رای)

نمایش بیشتر

دانیال یوسفی

از وقتی وارد دنیای کامپیوتر شدم با انگشتام میلیون ها کیلومتر اسکرول کردم تا هر روز چیز های جدیدتری کشف کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
به مشاوره نیاز دارید؟