خدمات پست PDE
اخبار

همه چیز درباره ترخیص یک روزه از گمرک

چگونه کالا‌های خود را به صورت یک روزه از گمرک ترخیص کنیم

واردات و صادرات، یک تجارت بسیار قدیمی و سود آور است که سالیان دور توسط تجار بسیاری در دنیا انجام میشده. این سبک از تجارت، نیازمند علم، سرمایه، تخصص و تمرکز بسیار بالایی است. علاوه بر تمامی مواردی که برای انجام چنین تجارتی باید در نظر داشته باشید، واردات کالا به ایران نیازمند دانش و تخصص بسیار ویژه‌ای است تا بتوان ترخیص یکروزه از گمرک را انجام داد. در صورت نداشتن آگاهی کافی، گاهی ممکن است کالای وارداتی شما برای مدت زمان بسیار طولانی در گمرک باقی بماند.

این مسئله، علاوه بر هزینه‌های گزافی که مبتنی بر انبار داری برای شما خواهد داشت، منجر به ضرر رسیدن به کسب و کارتان نیز خواهد شد. به همین علت است که بهتر است با یک تیم کارکشته و با تجربه کار کنید. تیمی که در حوزۀ واردات و صادرات تخصص و اعتبار کافی دارا بوده و بتواند کلیۀ پروسۀ ترخیص کالا را در مدت زمان کوتاهی انجام دهد.

ترخیص یک روزه کالا از گمرک

چرا ترخیص یکروزه کالا اهمیت دارد؟

در دنیای تجارت، زمان یکی از بزرگترین سرمایه‌های فرد در نظر گرفته می‌شود. زمانی که شما در حوزۀ واردات و یا صادرات فعالیت می‌کنید، با توجه به نوسانات بازار ارز و رقابت‌های شدیدی که وجود دارد، هر یک ساعت می‌تواند تعیین کنندۀ سرنوشت بیزینس شما باشد. به همین علت است که در صورت استوک شدن کالاهای وارد شدۀ شما در انبار گمرک، هر یک روز برای شما ضرر سنگینی خواهد بود.

چرا که علاوه بر وارد شدن دیرتر کالای شما در بازار مصرف و چرخیدن چرخۀ سرمایه، شما موظف خواهید بود تا هزینه‌های گزاف نگهداری از کالای وارداتیان در انبار گمرک را پرداخت نمایید. بنابراین، بسیار اهمیت دارد که کالای شما در کم‌ترین زمان ممکن ترخیص شود. پیشنهاد ما این است که از ابتدای ماجرا، کار را به یک تیم کار کشته بسپارید. اما اگر تا اینجای مسیر خودتان قدم برداشته‌اید و حالا کالای شما در گمرک گیر کرده است، زمان آن رسیده تا از اینجا به بعد کار را به تیمی بسپارید که بتوانند ترخیص یکروزه از گمرک را برای شما انجام دهند. فراموش نکنید که زمان، مهم‌ترین سرمایۀ شما در دنیای تجارت و بیزینس است.

آیا امکان ترخیص یکروزه از گمرک وجود دارد؟

اگر تنها یکبار راهتان به گمرک باز شده باشد متوجه شده‌اید چه دردسرهایی برای ترخیص کالا از گمرک وجود دارد. در پاسخ به این سوال که آیا امکان ترخیص یکروزه از گمرک وجود دارد باید بگوییم که بله، می‌توان واردات را به صورت یکروزه از گمرک ایران ترخیص کرد؛ تنها چیزی که نیاز است، یک تیم متخصص و آشنا با قوانین مرتبط با گمرک است. پست بین المللی PDE سالها است که به صورت کاملاً قانونی در زمینه‌های گوناگونی مانند ترخیص یکروزه از گمرک، واردات، صادرات، خرید مستقیم از سایتهای خارجی و موارد دیگر فعالیت می‌کند.

گمرک

PDE و ترخیص یکروزه از گمرک

همانطور که در پاراگراف قبل گفتیم، یکی از خدمات PDE ترخیص یکروزه از گمرک است. این مجموعه می‌تواند خدمات گمرکی مرتبط با گمرک هوایی، گمرک زمینی یا دریایی و همچنین حل مشکلات گمرکی را انجام دهد. با توجه به تیم مجرب PDE که با قوانین گمرکی ایران آشنا هستند، امکان ترخیص یکروزه از گمرک برای مشتریان این مجموعه فراهم می‌شود. PDE دارای یک انبار اختصاصی در فرودگاه امام خمینی است و به همین علت می‌تواند ترخیص یکروزه از گمرک ایران را به سادگی انجام دهد.

خدمات ترخیص یک روزه کالا از گمرک

خدمات PDE

PDE می‌تواند کلیه اقلام صنعتی را ترخیص کند. برای ارتباط پیوسته با این مجموعه می‌توانید به صورت سالیانه عقد قرارداد نمایید. اگر قصد ترخیص یک روزه کالاهای خاص از گمرک را دارید، PDE این روند را برای شما انجام خواهد داد. با بهره گیری از کارت بازرگانی شرکت PDE شما می‌توانید خدمات واردات و صادرات انجام داده و قبول سفارشات خارجی را انجام دهید. یکی از مهم‌ترین خدمات PDE ترانزیت داخلی و خارجی است. اگر قصد ورود و یا خروج موقت کالا را دارید، PDE این کار را برایتان انجام خواهد داد. این مجموعه دارای مجوز حق العمل است که به آن اجازۀ ارائۀ خدمات گمرکی را خواهد داد.
برای دریافت اطلاعات کامل‌تر در زمینۀ ترخیص یکروزه از گمرک می‌توانید به سایت پست بین المللی PDE مراجعه نموده و یا با شماره 02141546 داخلی 210 الی 215 تماس حاصل فرمایید.

امتیاز کاربران: 4.38 ( 2 رای)

نمایش بیشتر

روابط عمومی PDE

ما با تجربه بیش از ۳۰ سال فعالیت در صنعت پست سریع بین المللی در خدمت شما هستیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
به مشاوره نیاز دارید؟