خدمات پست PDE
اخبار

همه چیز درباره سایت های چینی ارسال به ایران

بررسی کامل سایت های چینی ارسال به ایران

چین، قطب تولید جهان است. این کشور، تمامی کالاهایی که فکرش را بکنید با قیمتی بسیار ارزان تولید کرده و به فروش می‌رساند. این کشور، سایتهای معتبر بسیاری دارد که می‌توان واسایل مورد نیاز خود را به صورت مستقیم و با بهترین قیمت از آنها انجام داد. برای خرید از سایت های چینی ارسال به ایران چه باید کرد؟ معروف‌ترین سایتهای چین کدامند؟ چه موانعی برای خرید از سایت های چینی ارسال به ایران سر راه ما هست؟ چطور می‌توانیم به سادگی از سایتهای چینی خرید کنیم؟ با ما در این مقاله همراه باشید تا همه چیز را در مورد سایت های چینی ارسال به ایران برایتان بازگو کنیم.

نام سایت های چینی ارسال به ایران

دو مورد از سایت های چینی ارسال به ایران که به صورت جهانی در حال فعالیت و فروش کالا به تمامی مردم جهان هستند، سایتهای علی بابا و علی اکسپرس هستند. این دو سایت، دو رقیب اصلی برای سایت آمازون هستند که کالاهای بسیاری را به فروش می‌رسانند. این دو سایت، تمامی واسطه‌ها را حذف نموده و خریدار را به صورت مستقیم به تولید کننده و فروشنده دسته اول متصل خواهند کرد.

چطور از سایت های چینی ارسال به ایران خرید کنیم؟

با توجه به تحریمها، عدم امکان پرداخت ارزی از ایران به صورت مستقیم، عدم امکان انتخاب ایران به عنوان کشور مقصد، قوانین حاکم بر گمرک جمهوری اسلامی مبنی بر واردات کالا و دلایل بیشمار دیگر، خرید مستقیم از سایت های چینی ارسال به ایران پروسه‌ای بسیار سخت، پرهزینه و طولانی مدت است. برای خرید از سایت های چینی ارسال به ایران به کمک نیاز خواهید داشت. کمکی که تمامی موانع نام برده را برایتان رد کرده و کالای شما را به آدرستان در ایران ارسال نماید.

خرید اینترنتی از سایت های چینی ارسال به ایران به کمک PDE

یکی از راه حل‌های سریع، مطمئن و مقرون به صرفه برای خرید از سایت های چینی ارسال به ایران، خرید از طریق PDE است. این مجموعه خرید شما را ثبت کرده، پرداخت ارزی را انجام داده و در دفتر خود در چین تحویل خواهد گرفت. پس از تحویل کالا در چین، PDE خرید شما را در کم‌ترین زمان به سه روش Airport to Airport، Door to Airport، Door to Door به ایران ارسال می‌کند. ترخیص کالا در گمرک ایران به کمک تیم مجرب PDE با کمترین هزینه و در مدت زمان کوتاهی انجام خواهد شد. PDE بهترین راه برای خرید از سایت های چینی ارسال به ایران است.

خرید از چین

پرداخت ریالی در هنگام خرید از ساین های چینی چطور امکان پذیر است؟

برای پرداخت ریالی در هنگام خرید از سایت های چینی ارسال به ایران به کمک پست بین المللی پی دی ای، سه روش در اختیار دارد:

  • الصاق لینک محصول:
    یکی از ساده‌ترین روشهای خرید از سایت های چینی ارسال به ایران مانند علی بابا یا علی اکسپرس، کپی لینک محصول در صفحۀ خرید اینترنتی پی دی ای است. برای این منظور، کافی است تا کالای مورد نظر خود را پیدا نموده و لینک آن را کپی کنید. حالا به سایت PDE مراجعه نمایید. در نوار ابزار بالای سایت در قسمت سرویسها، به بخش خرید اینترنتی مراجعه نمایید. در این صفحه یک کادر برای بارگزاری لینک و محاسبه قیمت وجود دارد. پس از وارد کردن لینک و انتخاب گزینه محاسبه قیمت، منتظر تماس کارشناسان پی دی ای باشید تا بتوانید خرید خود را ثبت نموده و هزینه را به صورت ریالی پرداخن نمایید.
  • خرید مستقیم از PDE:
    خرید مستقیم از پی دی ای، روشی است که بدون نیاز به خروج از سایت می‌توانید از سایت مورد نظر خود خرید کرده و پرداخت ریالی داشته باشید. برای اینکار، کافی است تا از طریق همان نوار ابزار بالای سایت در بخش سرویسها وارد قسمت خرید اینترنتی شده و لینک سایت مورد نظر خود که در این صفحه وجود دارد را کلیک کنید. به این ترتیب، امکان ثبت خرید و پرداخت ریالی برای شما باز خواهد شد.
  • خرید از طریق اکستنشن PDE در کروم استور:
    در این روش، ابتدا باید به صفحۀ کروم استور Chrome Store مراجعه نموده و اکستنشن پی دی ای را نصب کنید. پس از نصب این اکستنشن شما این امکان را خواهید داشت تا به صورت مستقیم از سایت های چینی ارسال به ایران خرید کرده و پرداخت ریالی داشته باشید.

پست بین المللی PDE بهترین روشی است که می‌توانید به کمک آن به صورت مستقیم و بدون واسطه از سایت های چینی ارسال به ایران خرید کرده و پس از پرداخت ریالی، در مدت زمان کوتاهی درب منزل خود در ایران تحویل بگیرید. برای دریافت اطلاعات کامل‌تر تنها کافی است تا سری به سایت پست بین المللی پی دی ای زده و یا از طریق شماره‌های تماس با کارشناسان مجموعه معتبر پی دی ای در ارتباط باشید.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

نمایش بیشتر

روابط عمومی PDE

ما با تجربه بیش از ۳۰ سال فعالیت در صنعت پست سریع بین المللی در خدمت شما هستیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
به مشاوره نیاز دارید؟