خدمات پست PDE
اخبار

همه چیز درباره خرید از ترندیول

چند نکته برای خرید از ترندیول

ترندیول یکی از معتبرترین فروشگاه های آنلاین در ترکیه است. ترکیه یکی از معروف ترین کشورهای جهان در زمینه تولید پوشاک می باشد و این سایت به عنوان محبوب ترین سایت خرید اینترنتی شناخته می شود. خرید آنلاین از ترندیول فقط از سایت با استفاده از برنامه امکان پذیر است زیرا شعبه فیزیکی ندارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این سایت و نحوه خرید ترندیول می توانید با ما همراه باشید.

ترندیول چیست؟

ترکیه با توسعه صنعت نساجی خود و ایجاد برندهای در سطح جهانی، به یکی از شرکت های پوشاک پیشرو در جهان تبدیل شده است. بنابراین، در ایران، در صنعت پوشاک و در مغازه ها، صحبت از جنس اصل ترکی است. در همین حال، Trendyol یک فروشگاه آنلاین لباس ترکیه است که بیش از 100 برند داخلی و خارجی را به فروش می رساند.
این فروشگاه شماره یک فروشگاه پوشاک در ترکیه است. این سایت به ارائه اجناس باکیفیت و قیمت پایین معروف است و اکثر برندهای معروف دنیا در این فروشگاه اینترنتی حضور دارند. Defecto، LC Waikiki، Koton، Puma، Adidas، Citizen، Zara و Mango از جمله برندهایی هستند که اکثر محصولات خود را در این سایت عرضه می کنند. کار با این سایت هم بسیار راحت و آسان است و از محیط بسیار ساده‌ای برای خرید برخوردار است.
این فروشگاه صرفاً یک فروشگاه اینترنتی بوده و هیچ شعبه فیزیکی ندارد. تنها راه خرید از آن خرید از سایت یا اپلیکیشن است و فقط در ترکیه می توانید به آن دسترسی داشته باشید. تنها چیزی که برای خرید Trendyl نیاز دارید این است که به سایت آن مراجعه کنید یا یک برنامه نصب کنید و ثبت نام کنید و سپس یک کارت بانکی در ترکیه داشته باشید.
اگرچه در این سایت شایعاتی مبنی بر فروش پوشاک منتشر شده است، اما باید بدانید که علاوه بر پوشاک، می توانید لوازم آرایشی، بهداشتی، الکترونیک، لباس ورزشی و … را نیز خریداری کنید. به عبارت دیگر این سایت یکی از بزرگترین و بزرگترین سایت های خرده فروشی در ترکیه است و فروش آن محدود به پوشاک نیست.
Demet mutluاین سایت را در سال 2009 تاسیس کرد. گفته می شود در سال 2018 علی بابا در این سایت سرمایه گذاری کرده است که به عنوان غول تجارت الکترونیک چینی در جهان شناخته می شود. جزئیات بیشتری در مورد این سرمایه گذاری وجود ندارد، اما کارشناسان مبلغ آن را حدود 750 میلیون دلار تخمین زده اند.
اکنون با بیش از 15 میلیون کاربر، 2000 فروشگاه و بیش از 100 میلیون محصول، برند Trendyl Mila را راه اندازی می کند که به نام تجاری اختصاصی Trendyol نیز شناخته می شود.

مزایا و معایب خرید ترندول چیست؟

خرید از ترندیول

مزایای خرید از ترندیول

هنگام خرید از Trendyol به شبکه گسترده و متنوعی از همه چیز دسترسی خواهید داشت. در شاخه پوشاک این شبکه از اکثر پاساژهای ترکیه کاملتر است. شما می توانید برای هر یک از اعضای خانواده با هر جنسیت، سن و سلیقه خرید کنید بدون اینکه ذره ای از تخت خود باقی نماند. پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه با هر طرح و قیمتی به راحتی با بهترین کیفیت در این سایت یافت می شود.
مزیت دیگر این سایت این است که می توانید بدون محدودیت خرید کنید. حتی می توانید تا صدها پوند بخرید. بسیاری از فروشگاه ها و حتی سایت های ایرانی محصولات خود را از این سایت خریداری می کنند.

معایب خرید از ترندیول

یکی از معایب خرید از این سایت و البته خرید از هر سایت اینترنتی فروش پوشاک این است که نمی توانید لباس را از نزدیک ببینید و درک کنید. اگرچه عکس های با کیفیت قابل قبولی برای همه جنبه های لباس وجود دارد، اما لباس پرویی وجود نخواهد داشت.
البته از آنجایی که چیزهای زیادی برای تعویض و حتی ارسال لباس از ترندول وجود دارد، جای نگرانی وجود ندارد.

خرید اینترنتی از سایت های خارجی

آیا امکان خرید از ترندیول از سراسر جهان وجود دارد؟

Trendyol یک پلت فرم تجارت الکترونیک پیشرو است که به دلیل مجموعه های مد خود بسیار محبوب است. … با سرمایه گذاری گروه علی بابا، برندهای Trendyol اکنون از طریق AliExpress در سراسر جهان با ارسال رایگان به بیش از 190 کشور در دسترس خواهند بود.شما می توانید با استفاده از شرکت‌ PDE پست سریع بین المللی که امکان خرید از علی بابا اکسپرس را فراهم کرده است به راحتی از ترندیول خرید کنید و همچنین از این امر مطمئن باشید که PDE محصول خریداری شده‌ی شما را از ترندیول در کم ترین زمان و با کمینه ترین قیمت به دست شما عزیزان می‌رساند. پس با خیال راحت محصول خریداری شده‌ی بین‌المللی خود را به PDE بسپارید

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

نمایش بیشتر

روابط عمومی PDE

ما با تجربه بیش از ۳۰ سال فعالیت در صنعت پست سریع بین المللی در خدمت شما هستیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
به مشاوره نیاز دارید؟