خدمات پست PDE
اخبار

سایت فروش لوازم دست دوم در آلمان

معرفی چند سایت فروش لوازم دست دوم در آلمان

امروزه کشور آلمان یکی از مهم ترین مقاصد مهاجران در سرتاسر دنیا به حساب می آید. مردم از همه جای دنیا به قصد تحصیل، کار و زندگی به آلمان مهاجرت می کنند. مهاجران ایرانی معمولا بعد از ورود به کشور آلمان و خرید یا اجاره خانه به فکر تجهیز و تهیة لوازم مصرفی مورد نیاز خود هستند و معمولا قیمت های بسیار زیاد لوازم مورد نیاز منزل برای آن ها شوکه کننده است. اما خوشبختانه مراکز و سایت هایی برای فرشو لوازم دست دوم در آلمان وجود دارند که این افراد می توانند از طریق آن ها به صورت موقت نیازهای اولیه خانه یا غیره خود را برطرف کنند. امروز می خواهیم این مراکز و سایت ها را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بازار لوازم دست دوم یا Flohmarkt در آلمان

امروزه بیش از هر زمان دیگری تجارت اقلام دست دوم در آلمان در حال گسترش است، آین أقلام دست دوم می توانند گنجینه ای از سرمایه های اقشار مختلف جامعه باشند و اغلب چیزهایی را پیدا می کنید که در هیچ جای دیگر پیدا نمی شوند. همچنین، می توانید خرید خود را با قیمت های بسیار مناسبی انجام بدهید.
Flohmarkt نوعی بازار خیابانی است که فضایی را برای فروشندگان برای فروش اجناس متعلق به خود (دست دوم) فراهم می کند. این نوع بازار اغلب فصلی است. فلومارکت ها معمولا روزهای آخر هفته در اطراف پارک ها یا مکان های تاریخی برگزار می شوند و شما می توانید با یک سرچ ساده نزدیک ترین فلومارکت در حال برگزاری به خانه خود را پیدا کنید.
فلومارکت ها نه تنها مکانی برای خرید و فروش کالاهای استفاده شده یا دست دوم هستند، بلکه رویدادی سنتی و فرهنگی به حساب می آیند و برای بسیاری از گردشگران جذابیت توریستی دارند.

خرید و فروش اینترنتی

سایت های خرید و فروش لوازم دست دوم در آلمان

خرید اینترنتی از سایت های خارجی این روزها در دنیا بسیار پرطرفدار است. به احتمال زیاد تجربه خرید یا فروش یک کالای استفاده شده را داشته اید. سال ها است که این دست از خرید و فروش ها نیز از طریق اینترنت و سایت های مشخصی در سراسر دنیا، به انجام می‌رسند. امروز می خواهیم نمونه های بین المللی و به خصوص آلمانی این سایت ها را به شما معرفی کنیم.
می توان گفت eBay و آمازون مهم ترین سایت های خرید و فروش یا معاوضه لوازم استفاده شده در دنیا هستند و در طبعا این شرکت ها در کشور آلمان نیز شعبه دارند. علاوه بر این نمونه های آلمانی این سایت ها به نام های ای بی کلاین انسایگه و یا اشپوک در دسترس متقاضیان خرید یا فروش این دست کالاها هستند. این سایت ها اهدافی مانند فلومارکت ها ندارند و مانند آن ها یک رویداد تجاری فرهنگی نیستند بلکه هدف این سایت ها این است افراد بتوانند با صرف کمترین زمان و کمترین هزینه از خانه خودشان وسیلة مورد نیاز خودشان را تهیه کنند.

نکات امنیتی برای خرید لوازم دست دوم از سایت ها یا فلومارکت ها

برای خرید لوازم دست دوم همیشه لازم است که دقت بیشتری به خرج بدهید. نکتة بسیار مهم این است که معمولا نه در فلومارکت ها که در فضاهای باز برگزار می شوند و نه در خرید از سایت ها امکان انجام تست سلامت کالاها مخصوصاً کالاهای الکترونیکی وجود ندارد. به همین خاطر لازم است از فروشنده بخواهید تا شما را از سلامت وسیلة مورد نظر مطمئن گرداند. در مورد خرید اینترنتی از سایت ها نیز لازم است به شما هشدار بدهیم که فقط و فقط از سایت های معتبر برای خرید لوازم دست دوم در آلمان استفاده کنید. فضا اینترنت پر است از سایت های نامعتبری که قصدشان کلاهبرداری از کاربر اینترنت است. سایت هایی مثل ای بی یا اشوک در واقع واسطه هایی میان خریدار و فروشنده هستند و بنابراین در صورت وقوع هر مشکلی برای خریدار و فروشنده پاسخگو خواهند بود.
در اینجا می خواهیم چند سایت معتبر دیگر برای خرید یا فروش لوازم دست دوم در آلمان به شما معرفی کنیم این سایت ها عبارت اند از:

  • موموکس: این پلت فرم آنلاین برای خرید و فروش کتاب، فیلم، سی دی، بازی و لباس است.
  • ری‌بای: اگر به دنبال لوازم الکترونیکی یا وسایل رسانه ای استفاده شده هستید، می توانید از ری بای استفاده کنید.
  • میونبل: Myonbelle یک سرویس جعبه مد است، در واقع جایی است که می توانید لباس و اکسسوری مورد علاقه خود را دریافت و پس از استفاده برگردانید.
  • کلایدرکرایسل: این یک نسخه آلمانی eBay است که عمدتا در زمینه پوشاک زنان و مردان مشغول به فعالیت است.

خرید اینترنتی از سایت‌های خارجی

امیدواریم که این مطلب برای شما همراهان گرامی مورد استفاده بوده باشد. اگر به تازگی به آلمان مهاجرت کرده اید و هزینه های تجهیز خانه و یا خرید لوازم مورد نیازتان، خیلی زیاد است، خرید لوازم دست دوم تمیز از فلو مارکت ها یا سایت های خرید و فروش لوازم دست دوم در آلمان، گزینة بسیار مناسبی است. برای داشتن خریدی مطمئن و سریع از سایت های آلمانی از معتبر بودن سایت مورد نظر اطمینان حاصل کنید و شرایط خرید یا فروش کالا در سایت را با دقت مطالعه کنید. همچنین اگر در ایران هستید و قصد خرید از یکی از این سایت های آلمانی دارید، می توانید به کمک کارشناسان سایت پست بین الملی پی دی ای خرید خود را با پرداخت ریالی، به صورت مطمئن انجام بدهید و در سریع ترین زمان ممکن در ایران، کالای مورد نظر خود را تحویل بگیرید.

امتیاز کاربران: 4.47 ( 3 رای)

نمایش بیشتر

روابط عمومی PDE

ما با تجربه بیش از ۳۰ سال فعالیت در صنعت پست سریع بین المللی در خدمت شما هستیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
به مشاوره نیاز دارید؟