خدمات پست PDE
اخبار

خرید از ebay بدون گمرک امکان‌ پذیر است؟

چگونه از ebay خرید کنیم

خرید اینترنتی امروزه میان مردم جهان بسیار پرطرفدار است. این روزها که در عصر ارتباطات و حضور همه جانبه اینترنت در زندگی هایمان هستیم، بسیاری از افراد خرید اینترنتی را به خرید حضوری ترجیح می دهند. در کشور ما نیز در سال‌ های اخیر شرکت‌ هایی با هدف فروش اینترنتی محصولات تأسیس شده‌ اند و علاوه بر آن همة شرکت های تولید کننده بخشی یا عنوان «خرید آنلاین» را به سایت‌ های خودشون اضافه کرده اند. این محبوبیت البته بی دلیل نیست. شما می توانید با تلفن همراه یا رایانه خود از هر کجا که هستید و از هرکجای دنیا که می خواهید خرید کنید و فقط لازم است کمی منتظر بمانید تا محصول مورد نظر به دستتان برسد.

اما با توجه به شرایط تحریم های اقتصادی علیه ایران، خرید از سایت های خارجی به همین سادگی نیست. برخی افراد همچنان علاقه‌ مند اند تا از سایت های خارجی مثل eBay یا Amazon خرید کنند. امروز می‌ خواهیم راه‌‌ های خرید اینترنتی از سایت خارجی eBay را بررسی کنیم و ببنیم آیا ممکن است از eBay بدون پرداخت هزینه گمرک از این سایت ها، خرید کنیم یا نه.

eBay چیست؟

eBay یکی از قدیمی ترین و موفق ترین وب سایت های تجارت الکترونیک در اینترنت است، اما خود فروشنده اصلی هیچ یک از اقلامی که می فروشد نیست. در عوض ، به کاربران امکان می دهد مواردی را برای فروش فهرست کنند، که سایر کاربران می توانند در مزایده ها پیشنهاد دهند. اخیراً ای بی گزینه هایی را برای خرید اقلام با ارزش اصلی یا ارائه پیشنهادات قیمت برای آن ها اضافه کرده است.
eBay توسط پیر (پرویز) امیدیار در سال ۱۹۹۵ تأسیس شد. eBay یک تجارت چند میلیارد دلاری است که از سال ۲۰۱۹ در حدود 32 کشور جهان فعالیت می کند. این شرکت وب سایت eBay را مدیریت می کند، یک وب سایت حراج و خرید آنلاین که در آن افراد و مشاغل انواع مختلف کالا و خدمات را در سراسر جهان خرید و فروش می کنند. استفاده از وب سایت برای خریداران رایگان است، اما برای لیست فروش اقلام پس از تعداد محدودی لیست رایگان، و هنگام فروش دوباره آن موارد، هزینه ای از فروشندگان دریافت می شود.
آیا خرید از eBay مطمئن است؟ برای خریداران eBay بسیار امن است. پلت فرم آن‌ها همراه با حفاظت PayPal یکی از امن ترین مکان ها برای خریداران برای خرید هر چیزی است. فروشندگان باید قبل از فروش هر چیزی روی پلت فرم، دقت لازم را به کار گیرند چراکه eBay تقریباً همیشه در صورت خرابی با خریدار طرف می شود.

خرید از ebay

آیا می توان از سایت های خارجی بدون پرداخت گمرک خرید کرد؟

خرید از سایت های خارجی به این دلیل با وجود موانع و مشکلاتی که برای خرید از خارج از کشور وجود دارد، محبوب است که با خرید از این سایت های می توان از اصل بودن محصولات برند انتخابی مطمئن بود. علاوه بر این گاهی می توان برخی محصولات را با تخفیف زیاد خریداری کرد و گاهی برخی اقلام در ایران موجود نیستند. با وجود تحریم ها و لزوم داشتن کارت اعتباری معتبر، به نظر می رسد خرید از سایت هایی مثل eBay و یا آمازون برای ایرانیان ناممکن به نظر می رسد. از همین رو شرکت هایی به عنوان شرکت های واسطه برای خرید از این سایت ها و رساندن محصولات به دست متقاضیان ایرانی، تأسیس شده اند.

شرکت های واسطه برای خرید از سایت های خارجی مثل eBay

تا اینجا متوجه شده‌اید که خرید از ‌eBay یا دیگر سایت های خارجی مثل آمازون بدون پرداخت هزینة گمرک ناممکن است و لازم است شما هزینة کالاهای خریداری‌شدة خود را به محض ورود به کشور پرداخت کنید. هرچند خرید بدون گمرگ ناممکن است خرید از این سایت ها به کمک شرکت های واسطه مقدور است. برای خرید غیرمستقیم لازم است شما لینک محصول مورد انتخاب خود را برای کارشناسان شرکت مربوطه ارسال کنید و با پرداخت هزینة محصول به علاوه هزینة حمل و نقل کالا (با توجه وزن و مشخصات دیگر کالا) به صورت ریالی خرید خود را نهایی کنید. این شرکت‌ها، سفارشات شما را در کشور های دیگری که این سایت ها شعبه دارند دریافت می کنند و با پست به دست شما می ‌رسانند.

خرید از سایت eBay

معرفی شرکت PDE

PDE یک شرکت واردات، صادرات، ترخیص گمرکی و خرید اینترنتی است که شما می توانید از طریق آن از سایت های معتبری مثل ای بی، آمازون و علی اکسپرس خرید کنید. به کمک PDE می توانید بدون محدودیت در تعداد کالا یا وزن خرید کنید. PDE بسته به شرایط شما کالا را در کمترین زمان ممکن و با بهتریت قیمت و پرداخت به صورت ریالی، تمامی مراحل را از لحظه خرید محصول از وبسایت تا ترخیص از گمرک و سپس ارسال به محل مورد نظر شما انجام می دهد.
شرکت PDE مفتخر است خرید کالاهای شما را در هر نقطه از جهان با نازلترین قیمت، با ترخیص کامل و تحویل درب منزل با استفاده از سیستم اعتباری شرکت PDE، بدون نیاز به داشتن کارت اعتیاری معتبر در خارج از کشور هر نوع کالا در هر نقطه از جهان را خریداری نمایید و وجه آن را در ایران پرداخت کنید. حمل مستقیم از مبدا کشورهای چین و امارات با نرخ های استثنایی و در کوتاهترین زمان ممکن ارسال مدارک و کالا به کشور آمریکا و بالعکس.
امیدواریم که این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد. دیدیم که در وهلة فعلی خرید بدون گمرک از سایت eBay وجود ندارد. اما شما می توانید از طریق pde از این سایت خرید کنید. شما می توانید به سه روش مختلف از این سایت ها خرید کنید. می توانید راهنمای خرید از روش های مختلف از ای بی، آمازون و یا علی اکسپرس را در سایت پست بین الملی پی دی ای مشاهده کنید و با پرداخت ریالی، خریدی مطمئن و سریع را تجربه کنید.

امتیاز کاربران: 4.53 ( 2 رای)

نمایش بیشتر

روابط عمومی PDE

ما با تجربه بیش از ۳۰ سال فعالیت در صنعت پست سریع بین المللی در خدمت شما هستیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
به مشاوره نیاز دارید؟