خدمات پست PDE
اخبار

آیا محصولات آمازون اصل است | هر آنچه باید بدانید

همه چیز درباره اصل یا غیر اصل بودن محصولات در آمازون

آمازون، بزرگترین پلتفورم فروش آنلاین در سراسر دنیا است که بخش زیادی از تراکنش‌های مالی در خرید و فروش‌های اینترنتی را به خود اختصاص می‌دهد. میزان محبوبیت خرید از آمازون در چند سال اخیر و با همه گیری کرونا در سراسر دنیا، حتی بیش از پیش نیز افزایش داشت و تا جایی ادامه داشت که صاحب این پلتفورم را به ثروتمندترین مرد جهان تبدیل کرد. آمازون راهی برای ارتباط فروشنده و خریدار است. علاوه بر این، خود نیز به عنوان فروشنده برخی از کالاها مانند کتاب کیندل به صورت مستقیم به خریداران خود متصل می‌شود. سوال اینجاست که آیا محصولات آمازون اصل است؟

با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا به طور کامل توضیح دهیم که آیا محصولات آمازون اصل است یا خیر و چطور می‌توانیم از اصل بودن کالاهای آمازون مطمئن شویم.

آیا محصولات آمازون اصل است؟

بسیاری از افراد در هنگام خرید از خود می‌پرسند: آیا محصولات آمازون اصل است؟ با توجه به اینترنتی بودن خرید و متغیر بودن فروشنده در میان کالاهای ناشناس، اطمینان از این مسئله که آیا محصولات آمازون اصل است یا خیر می‌تواند کمی سخت باشد.

خوشبختانه باید بگوییم که مشتری مداری آمازون و روش‌های جلوگیری از فروش کالاهای تقلبی در این سایت به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده‌اند که تا حد مطلوبی این بروز چنین مسئله‌ای و فروش کالاهای تقلبی جلوگیری کند. این جلوگیری‌ها به گونه‌ای تاثیرگذار بودند که در سال 2021 تنها 6 درصد از کل میزان فروش سایت آمازون با گزارش کالای تقلبی روبه‌رو بوده است.

علاوه بر این، تضمین بازگشت هزینه سفارش پس از تحویل و عدم علاقه و تحت هر شرایطی و بازگرداندن هزینه ارسال و شیپینگ در صورت تحویل کالای تقلبی، این اطمینان را در خریدار ایجاد خواهد کرد که بدون اطمینان از پاسخ سوال آیا محصولات آمازون اصل است، بتواند خرید خود از آمازون را به ثبت برساند.

آیا محصولات آمازون اصل است

چطور می‌توانیم از اصل بودن محصولات آمازون مطمئن شویم؟

برای آنکه بتوانید به طور قطع پاسخ سوال آیا محصولات آمازون اصل است را با آری بدهید، به چند مسئله مهم باید توجه کنید:

  1. در مورد سابقه فعالیت فروشنده تحقیق کنید.
  2. نظر کاربران دیگر را مطالعه کنید.
  3. به توضیحات ارائه شده توسط فروشنده دقت کنید.
  4. عکس کالا را به خوبی بررسی کنید.
  5. خرید خود را از فروشندگان مطمئن و تایید شده توسط دیگر کاربران انجام دهید.

آیا تمام محصولات آمازون اصل است؟

فهمیدیم که حتی اگر پاسخ سوال آیا محصولات آمازون اصل است خیز باشد هم،  ضمانت‌های بازگشت کالا توسط آمازون می‌تواند خیال ما را از بابت خرید محصول مورد نظر مطمئن کند. اما به هر صورت نمی‌توانیم به طور قطع بگوییم که تمامی محصولات آمازون اصل هستند. بهتر است برای اطمینان از اصل بودن کالای مورد نظر به سراغ فروشندگان معتبر رفته و بر اساس نظر دیگر کاربران خرید خود را انجام دهید.

خرید از سایت آمازون

راه خرید از آمازون در ایران چیست؟

در مورد این مسئله توضیح دادیم که آیا محصولات آمازون اصل است و چطور می‌توان از اصل بودن یک کالا اطمینان حاصل کرد. با تمام این مسائل، خرید از آمازون در ایران آن هم به صورت مستقیم امکانپذیر نیست!

برای آنکه بتوانید خرید خود از آمازون را به ثبت رسانده و در مدت زمان کوتاهی، بدون نگرانی از بابت ترخیص گمرک، کالای خود را درب منزل خود در ایران تحویل بگیرید، نیازمند یک واسطه خواهید بود. PDE این واسطه امن شما برای خرید مستقیم از سایت آمازون است.

PDE و خرید مستقیم از آمازون در ایران

مجموعه بین المللی PDE شرایطی را فراهم کرده است تا شما بتوانید به صورت مستقیم از سایت آمازون خرید خود را با پرداخت ریالی به ثبت برسانید. این مجموعه پس از تحویل سفارش شما در دفاتر خود در خارج از کشور، آن‌ها را به ایران ارسال کرده و ترخیص گمرکی می‌کند. پس از ترخیص گمرک، سفارش شما از آمازون به آدرستان در ایران ارسال خواهد شد. تمامی این روند به سرعت توسط پی دی ای انجام شده و کاملاً تضمین شده است. جهت کسب اطلاعات کامل‌تر می‌توانید به سایت پست PDE مراجعه نموده و یا از طریق شماره‌های تماس با کارشناسان PDE به صورت مستقیم در ارتباط باشید.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

نمایش بیشتر

روابط عمومی PDE

ما با تجربه بیش از ۳۰ سال فعالیت در صنعت پست سریع بین المللی در خدمت شما هستیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
به مشاوره نیاز دارید؟