خدمات پست PDE
تکنولوژی
موضوعات داغ

اپل ساعت مخصوص سیاه پوستان را معرفی کرد

شرکت اپل به مناسبت ماه ویژه سیاه پوستان (ماه فوریه) مدل جدیدی از اپل واچ سری 6 را معرفی کرد.این ساعت بند و Face  شخصی سازی شده به همین مناسبت را دارد و قیمت آن 399 دلار خواهد بود و به تعداد محدود تولید خواهد شد  . نکته جالب این است که بخشی از درآمد فروش این ساعت ها به سازمان های حمایت از حقوق شهروندی اختصاص خواهد یافت.

جهت سفارش این ساعت یا سایر مدل ها از سایت های اینترنتی معتبر مانند آمازون یا EBayمیتوانید از طریق شرکت PDE  این محصولات را سفارش دهید. این محصولات پس از سفارش شما بلافاصله خریداری میشود و در سریع ترین زمان ممکن به ایران حمل میشود.

بند این ساعت از ترکیب رنگ های سبز , مشکی و قرمز میباشد تا نمایانگر پرچم کشور های آفریقایی باشد  و از سری black unity collection  میباشد .

بنا بر ادعا شرکت اپل با فروش این ساعت ها از 6 سازمان جهانی پشتیبانی خواهد کرد مانند ‘  صندوق حمایت از پویش زندگی سیاهان اهمیت دارد ‘  .

کوپرتینویی‌ها اعلام کردند برای این ماه برنامه های دیگری هم دارند به عنوان مثال اپل موزیک در این ماه پیلی لیستی ویژه از خوانندگان سیاه پوست اختصاص خواهد داد. اپل مپس هم  قرار است با استفاده از داده‌های EatOkra، رستوران‌هایی را به صورت بولد به کاربران نمایش دهد  که سیاه‌پوستان مدیریت آن را بر عهده دارند.

شرکت اپل در طی سالیان اخیر در مبارزه با نژاد پرستی یکی از شرکت های پیشگام بوده و صد ها میلیون دلار بابت این مساله هزینه کرده.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

نمایش بیشتر

دانیال یوسفی

از وقتی وارد دنیای کامپیوتر شدم با انگشتام میلیون ها کیلومتر اسکرول کردم تا هر روز چیز های جدیدتری کشف کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
به مشاوره نیاز دارید؟