خدمات پست PDE
اخبار

سایت های آمریکایی و فروشگاه های آنلاین برتر آمریکا که باید بشناسید

معرفی سایت های برتر فروشگاهی آمریکا

خرید اینترنتی به یکی از بخش‌های جدایی ناپذیر از زندگی مدرن و سریع امروزی تبدیل شده است. این روش خرید، پس از همه گیری ویروس کرونا در سراسر جهان حتی بیش از پیش نیز به طرفداران خود افزود. در میان تمامی فروشگاه های آنلاین در دنیا، سایت های آمریکایی به دلیل ارائه کالاهای متنوع در رده قیمتی متنوع و ارسال به تمام دنیا، بیش از هر کشور دیگری مورد توجه قرار می‌گیرند. در این مقاله قصد داریم به معرفی تعدادی از بهترین سایت های آمریکایی پرداخته و بهترین روش خرید از این سایت های آمریکایی به صورت مستقیم از ایران را به شما آموزش دهیم. همچنین در پایان این مقاله شمارا با بهترین سایت خرید از خارج نیز اشنا میکنیم.

بهترین سایت های آمریکایی برای خرید کدامند؟

در ابتدای صحبتمان علت محبوبیت سایت های آمریکایی در مقایسه با دیگر فروشگاه های آنلاین در کشورهای مختلف را توضیح دادیم. اما سوال اصلی این خواهد بود که در میان تمامی سایت های آمریکایی که تعدادشان هم کم نیست، کدام گزینه‌ها را می‌توانیم به عنوان سایت های آمریکایی در نظر بگیریم. در ادامه تعدادی از سایت های آمریکایی که به عنوان بهترین سایتها در سراسر دنیا معرفی می‌شوند را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 1. سایت آمازون

بدون شک، در هر روش و به هر دلیلی که به بررسی بهترین فروشگاه های آنلاین در دنیا بپردازیم، آمازون بهترین سایت خرید اینترنتی در تمام دنیا محسوب می‌شود. سایت آمازون یکی از بهترین سایت های آمریکایی است که به خرده فروشی انواع و اقسام کالاها در رده قیمتی، کیفیتی و تنوع نوع بسیار بالا می‌باشد. شرایط خرید و فروش در این سایت، تضمین بازگشت کالا، هزینه‌های شیپینگ و ارسال مقرون به صرفه و امکان کسب درآمد در این سایت همگی در کنار هم سبب شدند تا آمازون بتواند به عنوان برترین سایت آمریکایی در نظر گرفته شود.

 2. سایت eBay

یکی دیگر از سایت های آمریکایی که به صورت جهانی در تمام دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد، سایت eBay است. این سایت درست همانند آمازون به صورت خرده فروشی فعالیت کرده و پلتفورمی را ایجاد می‌کند تا خریدار و فروشنده اولیه کالا به صورت مستقیم با یکدیگر مرتبط شوند. ای بی را به عنوان سایت فروش کالای دست دوم در دنیا نیز می‌شناسند. اگر به دنبال سایت های آمریکایی هستید، بدون شک، خرید از ebay را بهشما پیشنهاد میکنیم.

سایت eBay

دیگر سایت های آمریکایی

برخی دیگر از بهترین سایت های آمریکایی عبارت می‌شوند از:

  • سایت آمریکایی Etsy: سایت فروش کالاهای دست ساز
  • سایت Google Shopping: بهترین سایت برای مقایسه فروشندگان با یکدیگر
  • سایت Overstock: بهترین سایت برای خرید لوازم خانگی
  • سایت Zappos: بهترین سایت برای خرید پوشاک و کفش
  • سایت Wish: بهترین سایت آمریکایی برای خرید کالاهای ارزان قیمت
  • سایت Nordstorm: بهترین سایت برای فروش کالاهای طراحی شده

چطور در ایران از سایت های آمریکایی خرید کنیم؟

برای آنکه بتوانید در ایران از سایت های آمریکایی خرید کنید، نیازمند یک واسطه مطمئن خواهید بود. چرا که سایت های آمریکایی به صورت مستقیم به ایران کالا نمی‌فرستند و با کارتهای عضو شبکه پرداخت امن ایران نیز نمی‌توانید خرید خود از سایت های آمریکایی را به ثبت نهایی برسانید. علاوه بر این، واردات کالاهای خارجی به خصوص از مبدأ آمریکا به داخل ایران ممنوعیت‌های گمرکی خواهد داشت. با وجود چنین شرایطی، سوال اینجاست که بهترین روش خرید از سایت های آمریکایی چیست؟

 PDE | بهترین روش خرید مستقیم از سایت های آمریکایی در ایران

پست بین المللی PDE بهترین روشی است که می‌توانید برای خرید از سایت های آمریکایی انتخاب کنید. به کمک این سایت، این امکان را خواهید داشت تا به صورت مستقیم از سایت مورد نظر و بدون نیاز به نگرانی بابت ارسال کالا و ترخیص گمرکی، از سایت های آمریکایی با پرداخت ریالی و تحویل درب منزل در ایران خرید کنید.

خرید مستقیم از سایت های آمریکایی

روش‌های پرداخت ریالی PDE چیست؟

برای خرید از سایت های آمریکایی به کمک PDE می‌توانید:

  1. اکستنشن PDE را از طریق کروم استور Chrome Store نصب کرده و سپس به صورت مستقیم از سایت های آمریکایی خرید کنید؛
  2. لینک صفحه مورد نظر خود را در PDE کپی کرده و درخواست محاسبه قیمت و خرید کالا توسط کارشناسان را ثبت کنید؛
  3. از طریق لینک‌های موجود در سایت PDE به سایت های آمریکایی مراجعه کرده و مستقیماً خرید خود را به ثبت برسانید.

جهت کسب اطلاعات کامل‌تر می‌توانید به سایت پست PDE مراجعه نمایید و یا از طریق شماره‌های تماس به صورت مستقیم با کارشناسان PDE در ارتباط باشید.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

نمایش بیشتر

روابط عمومی PDE

ما با تجربه بیش از ۳۰ سال فعالیت در صنعت پست سریع بین المللی در خدمت شما هستیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
به مشاوره نیاز دارید؟