خدمات پست PDE
اخبار

یادداشت روز دانشجو، تخفیفات شگفت انگیز پستPDE

روز 16 آذر در ایران به عنوان روز دانشجو نامگذاری شده است. این روز را به یاد سه دانشجویی که در جریان اغتراضات به دیدار رسمی ریچارد نیکسون معاون رئیس جمهور وقت ایالات متحده آمریکا و همچنین از سرگیری روابط ایران با بریتانیا، در تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۳۲ (حدود چهار ماه پس از کودتای ۲۸ مرداد همان سال) در دانشگاه تهران کشته شدند، گرامی داشته می‌شود. در این مطلب علاوه بر بررسی روزدانشجو به تخفیفات شگفت انگیز پست سریع بین المللی PDE که به مناسب روز دانشجو ارائه می‌دهد می‌پردازیم.

چرا روز دانشجو را باید گرامی بداریم؟

دانشجویان آینده ما هستند. آن‌ها کسانی‌ هستند که کشور ما را به جلو می برند. صرف نظر از پیشینه یا رشته تحصیلی آنها، ما همیشه باید از کسانی که می خواهند دانش خود را بیشتر کنند، تجلیل کنیم، چرا که بسیاری از دانشجویان برای انجام این کار تلاش زیادی می کنند.

در تمام گوشه و کنار جهان، دانشجویان سخت تلاش می‌کنند تا به اهداف شغلی خود برسند و تفاوت‌ها را ایجاد کنند. برخی از دانشجویان خانواده‌های خود را ترک می‌کنند و به دور و بر سفر می کنند تا جایی در دانشگاه داشته باشند که به آنها کمک کند تا زندگی بهتری داشته باشند و عزیزانشان را تامین کنند. این همان چیزی است که ما قطعا باید آن را گرامی بداریم.

چرا روز دانشجو را باید گرامی بداریم
چرا روز دانشجو را باید گرامی بداریم

در حالی که زندگی دانشجویی برای همه‌ی دانشجویان دشوار است، اما نمی توانیم این موضوع را انکار کنیم که دانشجویان بین المللی با تعداد چالش‌های بیشتری روبرو هستند. این شامل دلتنگی،تفاوت‌های فرهنگی، تفاوت‌های ارزی، مشکلات مالی و موانع زبانی است. از طرفی بسیاری از دانشجویان محلی می‌توانند به طور کامل بر روی تحصیلات خود و یافتن دوستان جدید تمرکز کنند، دانشجویان بین المللی موانع زیادی دارند که باید بر آنها نیز غلبه کنند. وقتی اکثر دانش آموزان می توانند برای دیدن خانواده و دوستان خود به خانه بروند، دانشجویان خارج از کشور این امکان را ندارند.

همچنین، بسیاری از دانشجویان داخلی کمک‌های مالی به صورت وام و کمک هزینه دریافت می کنند، که همیشه در دسترس کسانی نیست که از خارج آمده اند. دانشجویانی که قصد تحصیل در خارج از کشور را دارند، در همین ابتدا باید راهی برای ارسال مدارک خود به دانشگاه مقصد پیدا کنند. در ارسال مدارک به خصوص مدارک داشگاهی زمان بسیار حائز اهمیت است و همینطور امنیت مدارک دانشجو، باید تضمین شده باشد.

بهترین، سریعترین و ایمن‌ترین شرکت پستی در زمینه ارسال مدارک بخصوص مدارک دانشگاهی، شرکت پست سریع بین المللی PDE است که همواره توانسته است خدمات پستی را با بالاترین کیفیت در اختیار کاربران خود قرار بدهد. پست بین المللی PDE با سال ها تجربه در زمینه خدمات پستی ارائه دهنده مطمئن ترین خدمات پستی میباشد و مرسوله پستی دانشجویان را در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه به مقصد میرساند.

تخفیفات شگفت انگیز پست سریع بین المللی PDE به مناسبت روز دانشجو

همواره پست سریع بین المللی PDE به پاس گرامی داشت روز دانشجو برای دانشجویانی که قصد ارسال مدارک خود به خارج از کشور را دارند، تخفیفات شگفت انگیزی را در نظر میگیرد. که این تخفیفات شامل تخفیف برروی هزینه‌های ارسال مدارک و مرسوله ‌ها و دیگر بخش‌ها می‌شود.

البته این تخفیفات شامل خانواده‌هایی که فرزند آن‌ها در دانشگاه‌های خارج از کشور مشغول تحصیل هستند نیز می‌شوند. پس اگر دانشجو هستید و یا فرزند دانشجو دارید و قصد ارسال مدارک و مرسولات پستی را دارید می‌توانید از این تخفیفات شگفت انگیز بهره‌مند بشوید.

برای آگاهی از تخفیفاتی که شرکت PDE شما عزیزان می‌توانید مارا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید و یا به سایت شرکت پست PDE مراجعه کنید.

امتیاز کاربران: 4.2 ( 1 رای)

نمایش بیشتر

رضا دهقان

رضا هستم فارغ التحصیل رشته IT علاقه مند به فوتبال و طراحی سایت و سئو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
به مشاوره نیاز دارید؟