خدمات پست PDE
اخبارورزش

کریستیانو رونالدو به منچستر یونایتد بازگشت

جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس

در روز های گذشته اخباری مبنی به درخواست فسخ رونالدو با یوونتوس مطرح شده بود اما از صحت این اخبار اطلاعاتی در دست نبود تا این که روز گذشته این اخبار رنگ حقیقت به خود گرفت و باشگاه یوونتوس تایید کرد که کریستیانو رونالدو درخواست فسخ قرار داد خود را به باشگاه یوونتوس ارائه داده است.
البته آنچه که مشخص است این است که باشگاه یوونتوس هم بی میل به انجام چنین کاری نبود زیرا دستمزد رونالدو در این تیم بسیار بالا بوده و باعث بروز مشکلاتی در بدنه اقتصادی باشگاه مخصوصا در دوران پاندمی کرونا شده است.

 

جدایی رونالو از یوونتوس
جدایی رونالو از یوونتوس

مشتریان کریستیانو رونالدو

یکی از عجیب ترین اتفاقات این بود که این فوق ستاره پرتغالی مشتریان زیادی در بازار نداشت و عملا یک یا دو تیم بودند که به جذب کریستیانو رونالدو علاقه نشان دادند. دلیل این امر دستمزد بسیار بالای رونالدو میباشد که باعث میشود بباشگاه های زیادی نتوانند این پول را پرداخت نمایند.
بازگشت رونالدو به رئال مادرید یکی از احتمالاتی بود که مطرح شد اما کارلو آنجلوتی آب پاکی را روی دست رونالدو ریخت و اعلام کرد که این اتفاق نخواهد افتاد.
باشگاه پاریسن ژرمن هم که به تازگی با لیونل مسی قرارداد امضا کرده هیچ پیغامی به خورخه مندز ایجنت مشهور رونالدو ارسال نکرد تا عملا فققط منچستر سیتی تبدیل به تنها گزینه کریستیانو رونالدو برای ادامه فوتبال حرفه ای اش شود.
در حالی که تقریبا همه فوتبالدوستان معتقد بودند که رونالدو به منچستر سیتی لینک شده و تا ساعاتی دیگر با این تیم قرارداد امضا میکند در یک چرخش جالب ببه منچستر یونایتد پیوست.

مشتریان رونالدو
مشتریان رونالدو

بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستر یونایتد

منچستر یونایتد با سر الکس فرگوسن دوران بی نظیری را سپری کرد و در طول دوران مربی گری فرگوسن در اولترافورد ستارگان بی نظیری به جهان فوتبال معرفی شدند. یکی از این ستارگان کریستیانو رونالدو بود که در دوران جوانی و در حالی که کسی او را نمیشناخت به منچستر یونایتد پیوست و خیلی زود توانست رشد کند و کم کم نام خود را سر زبان ها بیاندازد.

بازگشت رونالدو به یونایتد
بازگشت رونالدو به یونایتد

دومین دوره حضور رونالدو در منچستر یونایتد پس از بیش از 10 سال اتفاق افتاده است. شاید منچستر یونایتد آخرین تیم فوتبالی باشد که در اروپا از وجود این ستاره پرتغالی بهره میبرد زیرا کریستیانو رونالدو در سال های پایان دوران بازیگری خود میباشد و کم کم باید منتظر خداحافظی رونالدو از فوتبال در سال های آینده باشیم.
کریستیانو رونالدو با قراردادی 2 ساله و به ارزش 29 میلیون یورو به منچستر یونایتد پیوست و در این تیم هفته ای 250 هزار پوند دستمزد میگیرد.

 

امتیاز کاربران: 5 ( 1 رای)

نمایش بیشتر

دانیال یوسفی

از وقتی وارد دنیای کامپیوتر شدم با انگشتام میلیون ها کیلومتر اسکرول کردم تا هر روز چیز های جدیدتری کشف کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
به مشاوره نیاز دارید؟