خدمات پست PDE
اخبار

راهنمای خرید از سایت علی بابا در ایران

همه چیز درباره خرید از سایت علی بابا

علی بابا بزرگترین شرکت تجارت آنلاین چین – و بر اساس برخی معیارها، در جهان است. سه سایت اصلی آن – Taobao، Tmall و Alibaba.com – صدها میلیون کاربر دارند و میزبان میلیون‌ها تاجر و تجارت هستند. علی بابا بیش از هر شرکت تجارت الکترونیک دیگری تجارت می کند.
علی‌بابا محبوب‌ترین مقصد برای خرید آنلاین در سریع‌ترین رشد بازار تجارت الکترونیک جهان است. تراکنش ها در سایت های آنلاین آن در سال گذشته بالغ بر 248 میلیارد دلار بود که بیشتر از مجموع معاملات eBay و آمازون بود. علی بابا پس از جمع آوری 25 میلیارد دلار از IPO خود در ایالات متحده به یکی از با ارزش ترین شرکت های فناوری در جهان تبدیل شد. همچنین یکی از با ارزش ترین شرکت های دولتی چین است که در بین برخی از شرکت های دولتی این کشور رتبه بندی می کند. در ادامه شما را در خرید از سایت علی بابا در ایران به واسطهی پست PDE راهنمایی می کنیم.
تائوبائو بزرگترین سایت خرید علی بابا است. این خانه هفت میلیون تاجر است که همه چیز از کت های چرمی راه راه ببر گرفته تا تزئینات اوریگامی را می فروشند. این برای کاربران رایگان است، اما فروشندگان می توانند برای متمایز شدن از سایرین برای تبلیغات هزینه کنند.

بنیان گذار علی بابا چه کسی است؟

جک ما، بنیانگذار علی بابا، رهبر معنوی این شرکت است. وقتی علی بابا به یک نوآوری جدید نیاز دارد، برای الهام گرفتن به آپارتمان قدیمی او برمی گردد. آقای ما از سمت مدیرعاملی کناره‌گیری کرد، اما ساختار فعلی شرکت علی ‌بابا به آقای ما و دیگر اعضای ارشد اجازه می‌دهد بیش از نیمی از اعضای هیئت‌مدیره علی‌بابا را نامزد کنند. علی بابا به دلیل امتناع صرافی هنگ کنگ از پذیرش این ساختار، فهرست شدن در ایالات متحده را انتخاب کرد.
فلسفه جک ما چیست؟ سرمایه‌گذاران می‌توانند از نامه‌ای که آقای ما به کارمندان ارسال کرده است، در روزی که علی‌بابا دفترچه سهام خود را برای عرضه اولیه سهام ارسال کرد، لذت ببرند. در آن، آقای ما در مورد بی رحمی بازار سرمایه هشدار داد و متعهد شد که شرکت به اصول علی بابا که مشتریان را بر سهامداران ترجیح می دهد، وفادار خواهد ماند. ساختار شرکتی فعلی علی بابا به آقای ما و دیگر اعضای ارشد اجازه می دهد بیش از نیمی از اعضای هیئت مدیره علی بابا را نامزد کنند. علی بابا به دلیل امتناع صرافی هنگ کنگ از پذیرش این ساختار، فهرست شدن در ایالات متحده را انتخاب کرد.

خرید اینترنتی

جستجو عبارت و کالای مورد نظرتان

با توجه به این موضوع که اعلام قیمت در سایت علی بابا توسط فروشنده پس از ارسال درخواست به فروشنده ، که شامل تعداد مورد نیاز از کالا ، شرایط خرید علی بابا و مقصد کالا می باشد ، ممکن می شود و معمولا به صورت مکاتبه انجام می گیرد ، معمولا به مدت زمانی بین 2 تا 5 روز کاری طول می کشد. در این مدت PDE به نیابت از وارد کننده در ایران مکاتبات لازم را با فروشنده و تولید کننده در چین و یا هر جای کشورهای اسیایی انجام خواهد داد.

خرید از وب سایت علی بابا

فرآیند استعلام قیمت کالا در سایت علی بابا چه مدت طول خواهد کشید؟

ابتدا شما می بایست با جست و جو در این وبسایت ، کالاهای مورد نیاز خود را انتخاب کنید.
لینک کالاهای مورد نیاز خود را برای پست PDE از طریق بخش کاربری ارسال کنید.
پست PDE به نیابت از خریدار با فروشندگان و تولید کننده کالاهای مورد نظر وارد مذاکره خواهد شد و قیمت خدمات و محصول فروشنده را به خریدار اطلاع خواهد داد.
پس از تایید اطلاعات از سوی خریدار در ایران هزینه های حمل و سایر موارد برآورد می شود.
پس از تایید نهایی خریدار و وارد کننده در ایران اقدامات لازم توسط پست PDE در چین و ایران و امارات انجام خواهد شد.

علی‌بابا برای تامین کالاهای مورد نظر شما کاملا امن است و فقط نیاز دارد تا مشتریان درباره چگونگی انتخاب یک تامین‌کننده مناسب، روش‌های امن پرداخت، بازرسی کیفیت و اقدامات حمل و نقل اطلاعات کافی داشته باشند. مهم‌ترین نکته هنگام خرید از علی بابا این است که مشتریان قبل از اقدام نهایی، قانونی بودن تامین‌کننده را بررسی کنند و نسبت به کلاهبرداران محتاطانه عمل کنند. تحقیقات کامل درباره تامین‌کننده و انتخاب حداقل یک تامین‌کننده که از تضمین تجارت پیروی می‌کند ایمن‌ترین راه خرید از علی‌ بابا است.

خوشبختانه پست بین المللی پی دی ای با دارابودن امکانات وسیعی در زمینه بازرگانی و با داشتن کارت بازرگانی تولیدی می تواند به شما در خرید از سایت علی بابا در ایران کمک کند، کافی است به نشانی www.pdexp.com مراجعه کنید. ما تجربه امن و رضایت بخش را برای شما در همکاری با ما تضمین خواهیم کرد. همچنین می توانید برای دنبال کردن اخبار روز و کسب اطلاعات بیشتر به سایت مجله ما به آدرس mag.pdexp.com سر بزنید.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

نمایش بیشتر

روابط عمومی PDE

ما با تجربه بیش از ۳۰ سال فعالیت در صنعت پست سریع بین المللی در خدمت شما هستیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
به مشاوره نیاز دارید؟