خدمات پست PDE
ورزش

مهم ترین نقل و انتقالات فوتبال اروپا

با پایان فصل فوتبال باشگاهی در اروپا رقابت جذاب دیگری بین تیم های اروپایی شروع میشود و آن هم رقابت بر سر به دست آوردن بهترین بازیکنان فوتبال میباشد . معمولا تیم های بزرگ و مطرح اروپایی شانس بیشتری برای به چنگ آوردن بازیکنان مشهور و با کیفیت دارند . با شروع فصل نقل و انتقالات تابستانی در اروپا گمانه زنی ها و شایعات به اوج خود میرسند و هر روز بازیکنان بزرگ و مشهور به تیم های مختلف لینک میشوند همچنین برخی از بازیکنان فوتبال بدون حاشیه و به صورت چراغ خاموش تیم فصل آینده خود را انتخاب میکنند و به آن ها میپیوندند.

با کاهش شیوع بیماری کرونا وضعیت اقتصادی بسیاری از باشگاه ها رو به بهبود رفته و دوباره تیم ها میتوانند بودجه بیشتری برای خرید بازیکن در اختیار داشته باشند. نقل و انتقالات تابستان 2023 فوتبال اروپا مدتی است که شروع شده و در این مطلب قصد داریم تا مهم ترین اتفاقات نقل و انتقالاتی بازیکنان را در فوتبال اروپا بررسی کنیم.

ارلینگ هالند منچستر سیتی

ارلینگ هالند در کنار کلیان امباپه در حال حاضر 2 جوان اول فوتبال جهان هستند.هالند پس از دوران طلایی که در بروسیا دورتموند سپری کرد مشتریان زیادی از جمله رئال مادرید , بارسلونا , منچستر یونایتد , منچستر سیتی و … داشت و شایعات بسیار زیادی در خصوص انتقال ارلینگ هالند به هر کدام از این تیم ها وجود داشت اما در نهایت این منچستر سیتی بود که گوی سبقت را از سایر تیم ها ربود و بچه غول نروژی را توانست از چنگ سایر تیم ها در بیاورد.

هالند در حال حاضر 150 میلبیون یورو در ترنسفر مارکت قیمت دارد اما منچستر سیتی موفق شد با فعال کردن بند خرید 60 میلیون یورویی هالند را از وست فالن به اتحاد منتقل کند.

ارلینگ هالند منچستر سیتی
ارلینگ هالند منچستر سیتی

سادیو مانه بایرن مونیخ

سادیو مانه در لیورپول به افتخارات بسیار زیادی از جمله لیگ قهرمانان , لیگ برتر , جام اتحادیه و جام حذفی دست یافت و پس از دوران با شکوهی که در بندر لیورپول داشت ترجیح داد ماجراجویی جدیدی را در سرزمین ژرمن ها شروع کند.

الماس سنگالی در تابستان امسال با امضا قراردادی به عضویت بایرن مونیخ درآمد. بایرن با پرداخت 32 میلیون یورو به لیورپول موفق شد مانه را از آنفیلد به آلیانس آره نا منتقل کند. در حال حاضر ارزش سادیو مانه در ترنسفر مارکت 70 میلیون یورو است.

سادیو مانه بایرن مونیخ
سادیو مانه بایرن مونیخ

داروین نونز لیورپول

یکی از علت های جدایی سادیو مانه از لیورپول را میتوان جذب بازیکن اروگوئه و سابق باشگاه بنفیکا توسط باشگاه لیورپول دانست. داروین فصل گذشته درخشش بی نظیری در رقابت های باشگاهی پرتغال داشت و موفق شد آقای گل لیگ برتر پرتغال شود و همین امر باعث شد باشگاه های بزرگی مانند آرسنال و لیورپول برای خرید داروین به رقابت بپردازند اما در نهایت این لیورپول بود که با پرداخت 75 میلیون یورو به باشگاه بنفیکا داروین را به بندر لیورپول ملحق کند.

داروین یک مهاجم باهوش و تمام کننده ای زهردار به شمار میرود و انتظار میرود او نیز مانند هموطنش لوییز سوارز بتواند در لیورپول درخشش بی نظیری داشته باشد.

داروین لیورپول
داروین لیورپول

آنتونی رودیگر رئال مادرید

مدافع وسط پرسرعت و مستحکم آلمانی این فصل و در پایان رقابت های لیگ برتر با انتقالی آزاد به کهکشانی ها ملحق شد. آنتونی رودیگر در چلسی افتخاراتی مانند فتح لیگ قهرمانان و لیگ برتر را در کارنامه داشت اما پس از مشکلات مدیریتی و مالکیتی باشگاه چلسی رودیگر تصمیم گرفت در پایان فصل از باشگاه لندنی جدا شود و به سانتیاگو برنابئو کوچ کند.

آنتونی رودیگر در حال حاضر در ترنسفر مارکت 40 میلیون یورو قیمت خورده است.

رودیگر رئال مادرید
رودیگر رئال مادرید

رمولو لوکاکو اینتر میلان

روملو لوکاکو بار دیگر به سری آ بازگشت تا دوباره در خط آتش اینتر میلان قرار بگیرد اما تفاوت این انتقال با دفعه گذشته این است که این بار لوکاکو با قراردادی قرضی از چلسی به اینتر میلان پیوسته است و در پایان فصل 2023 باید دوباره به استنفورد بریج بازگردد. روملو لوکاکو در ترنسفر مارکت 70 میلیون یورو قیمت دارد.

لوکاکو اینتر میلان
لوکاکو اینتر میلان

در این مطلب 5 نقل و انتقال برتر تابستان 2023 را ذکر کردیم و در آینده نزدیک و با پایان نقل و انتقالات اروپا لیست کاملی از انتقالات مهم فوتبالی را برای شما منتشر میکنیم.

امتیاز کاربران: 5 ( 1 رای)

نمایش بیشتر

دانیال یوسفی

از وقتی وارد دنیای کامپیوتر شدم با انگشتام میلیون ها کیلومتر اسکرول کردم تا هر روز چیز های جدیدتری کشف کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
به مشاوره نیاز دارید؟