خدمات پست PDE
آموزشاخبار

سایت آمازون ایران رویا یا واقعیت

آیا سایت آمازون ایران واقعیت دارد

خرید از سایت آمازون ایران، آیا این رویا می‌تواند واقعیت داشته باشد؟ آمازون یک فروشگاه اینترنتی به بزرگی جهان است که در تمام دنیا، اقلام گوناگون متفاوتی از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را به فروش رسانده و به آدرس شما تحویل می‌دهد. این فروشگاه به عنوان یک شرکت با پایۀ آمریکایی، ملزم به رعایت قوانین این کشور در زمینۀ تجارت جهانی است. طبق قوانین آمریکا، هرگونه خرید و فروش با ایران ممنوع بوده و علت این مسئله، چیزی نیست جز تحریم‌های علیه کشور ایران. بنابر همین قانون، آمازون اجازۀ خرید و فروش به کاربران ایرانی ندارد. پس این سوال پیش خواهد آمد که سایت آمازون ایران واقعیت دارد یا خیر! در این مقاله به بررسی چگونگی خرید از سایت آمازون ایران می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

چرا خرید از سایت آمازون اهمیت دارد؟

آمازون بزرگترین فروشگاه اینترنتی در جهان است. این شرکت به صورت مستقیم با تولید کنندگان و فروشندگان در سراسر دنیا در ارتباط بوده و به عنوان رابط کلا را از تولید کننده مستقیماً به دست مصرف کننده می‌رساند. به همین علت است که خرید از سایت آمازون بسیار به صرفه‌تر از فروشگاه‌های دیگر خواهد بود. علاوه بر این، با توجه به انبارهای متعددی که شرکت آمازون در کشورهای مختلف دارد، هزینۀ ارسال یا همان Shipping ارزان‌تر تمامی خواهد شد. تنوع کالایی در سایت آمازون زیاد است. شما می‌توانید از لوازم برقی مانند تلویزیون یا گجت‌هایی مانند ساعت هوشمند را در آمازون بیابید تا انواع پوشاک، کفش و موارد دیگر. بنابراین خرید از آمازون یک اتفاق خوشایند و مناسب برای هر فردی در دنیا محسوب می‌شود. اما سایت آمازون ایران امکان پذیر خواهد بود؟ با توجه به آنچه در ابتدای مقاله توضیح دادیم، آیا می‌توان از ایران اقدام به خرید از سایت آمازون نمود یا خیر!

خرید از سایت آمازون ایران | چطور ممکن است!

همانطور که گفتیم، خرید از سایت آمازون به صورت مستقیم از ایران غیر ممکن است. چرا که هنگام خرید از سایت آمازون شما نمی‌توانید کشور ایران را به عنوان مقصد جهت ارسال بستۀ خریداری شده انتخاب نمایید. کشور ایران اصلا در این لیست وجود ندارد! بنابراین شما باید جایی در خارج از کشور داشته باشید تا خرید شما از سایت را دریافت کرده و سپس برایتان به ایران پست کند. مانند یک فامیل که در خارج زندگی می‌کند. مسئلۀ دوم پرداخت است. سایت آمازون ایران، پرداخت ارزی می‌خواهد. شما نمی‌ـوانید با کارت‌های عضو شتاب ایران از سایت آمازون خرید کنید. چه برسد به اینکه بخواهید پرداخت ریالی هم داشته باشد! در نهایت مسئله‌ای که وجود دارد، گمرک ایران است. در هنگام خرید از سایت آمازون ایران، با فرض اینکه دو مسئلۀ قبلی را با موفقیت پشت سر گذاشته باشید، گمرک ایران با قوانین سفت و سختش سر راه شما خواهد بود. چطور می‌خواهد کالای خریداری شدۀ خود را از گمرک ترخیص نمایید؟

سایت آمازون ایران

راه حل خرید از سایت آمازون ایران

برای خرید از سایت آمازون ایران، نیازمند یک راه حل هستید تا بتواند بدون توجه به قوانین تحریم‌ها، تمامی موانع سر راه شما را دور زده و خریدتان را به آدرستان در ایران ارسال کند. مهم‌ترین مسئله در این مسیر، امکان پرداخت ریالی، پرداخت هزینۀ مقرون به صرفه برای انجام کلیۀ خدمات، مدت زمان ارسال کالا به درب منزل و قابل اطمینان بودن این مجموعه است. شما می‌توانید پست بین المللی PDE با سال‌ها تجربه و متخصص در این حوزه را انتخاب نمایید. برای خرید از سایت آمازون ایران به کمک PDE سه روش در اختیار شما قرار دارد که به معرفی آنها می‌پردازیم.

روش‌های خرید از سایت آمازون ایران با کمک PDE

برای خرید از سایت آمازون ایران به کمک PDE سه روش در اختیار دارید. هزینۀ خدمات رسانی در تمامی این خدمات یکسان بوده و زمان ارسال نیز یکی خواهد بود.

  • خرید مستقیم از سایت PDE: در این روش، شما به صورت مستقیم وارد سایت PDE شده و از بخش خرید از سایت‌های خارجی، وارد سایت آمازون می‌شوید. به این ترتیب مقدور خواهید بود تا بدون خروج از صفحۀ PDE به صورت مستقیم و با پرداخت ریالی، خرید خود را انجام دهید.
  • خرید از طریق اکستنشن کروم: در این روش، ابتدا از کروم استور Chrome Store اکستنشن PDE را بر روی مرورگر خود نصب کنید. سپس مستقیما وارد سایت آمازون شده و با سبد خریدی که به سایت اضافه شده، خرید خود را انجام دهید. در این روش نیز امکان پرداخت ریالی وجود دارد.
  • خرید از روش کپی لینک محصول در PDE: در این روش، شما ابتدا وارد سایت آمازون می‌شوید، کالای مورد نظر را انتخاب می‌کنید. لینک صفحه را کپی کرده و در باکس مورد نظر در سایت PDE وارد می‌کنید. به این ترتیب، سایت محاسبۀ قیمت را انجام می‌دهد. پس از پرداخت ریالی، خرید شما در سایت آمازون ایران ثبت خواهد شد.

در صورت نیاز به اطلاعات کامل‌تر، می‌توانید به سایت پست بین المللی  PDE مراجعه نمایید و یا از طریق شماره‌های تماس، با کارشناسان متخصص مجموعه در تماس باشید.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

نمایش بیشتر

روابط عمومی PDE

ما با تجربه بیش از ۳۰ سال فعالیت در صنعت پست سریع بین المللی در خدمت شما هستیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
به مشاوره نیاز دارید؟