خدمات پست PDE
اخبار

همه چیز درباره جمعه سیاه در سایت آمازون + به همراه زمان دقیق

جمعه سیاه چیست؟

جمعه سیاه، بزرگترین حراج سال در آمریکا است. این حراجی بزرگ که در اواخر سال میلادی برگزار می‌گردد، زمانی است که تمامی کالاها با بیشترین مقدار تخفیف به فروش خواهند رسید. ممکن است شما نام و حراجی مرتبط با جمعه سیاه را بارها و در کشورهای مختلف، حتی ایران شنیده باشید؛ اما این حراجی به صورت اختصاصی برای کشور آمریکا بوده و در این کشور با شکوه بسیار بیشتری برگزار می‌شود. سایت آمازون به عنوان بزرگترین سایت فروشگاه اینترنتی در سراسر دنیا با خاستگاهی آمریکایی، بزرگترین حراجی خود را در این زمان برگزار خواهد کرد. در ادامه این مطلب، به طور کامل در مورد جمعه سیاه و خرید از سایت آمازون توضیح خواهیم داد. با ما تا انتها همراه باشید.

جمعه سیاه چیست و در چه تاریخی برگزار خواهد شد؟

Black Friday یا همان جمعه سیاه، بزرگترین حراج آمریکا است که در تاریخ 26 نوامبر مصادف با 5 آذر ماه به تاریخ شمسی، برگزار می‌شود. در این حراجی بزرگ، بسیاری از برندهای معتبر در سراسر جهان، اقدام به فروش کالاهای خود با حراجی‌های فوق‌العاده می‌کنند. جمعه سیاه در سایت آمازون نیز با شکوه وصف ناپذیری برگذار می‌شود. خرید از این سایت در روز Black Friday کمک خواهد کرد تا کالاها را گاهی با حراجی تا 90 درصد خریداری کنید.

جمعه سیاه چیست؟

جمعه سیاه در سایت آمازون، بزرگترین حراجی در کل دنیا

همانطور که در ابتدای صحبتمان گفتیم، جمعه سیاه، یک حراجی آمریکایی است. درست است امروزه در تمام دنیا از جمله ایران یا ترکیه این حراجی برگزار می‌شود، اما شکوه برگزاری آن در آمریکا و فروشگاه‌های وابسته به این کشور بسیار بیشتر است. جمعه سیاه در سایت آمازون، بزرگترین حراجی در کل دنیا است. آمازون، بزرگترین فروشگاه اینترنتی در سراسر دنیا است که به عنوان یک مجموعه آمریکایی فعالیت می‌کند. به همین علت است که در حراجی جمعه سیاه در سایت آمازون گاهی شاهد حراج کالاها تا 90 درصد هم بوده ایم. شما نیز می‌توانید از حراجی بزرگ جمعه سیاه در سایت آمازون بهره‌مند شوید؛ اما چطور؟

خرید آنلاین از سایت آمازون

چطور از جمعه سیاه در سایت آمازون خرید کنیم؟

برای آنکه بتوانید از حراجی جمعه سیاه در سایت آمازون خرید کنید، ابتدا باید یک اکانت در سایت آمازون ایجاد کنید. در هنگام ساخت اکانت، کشور مبدا را از شما می‌پرسند. اما شما به عنوان یک ایرانی، این امکان را نخواهید داشت تا ایران را به عنوان کشور مبدا انتخاب کنید. علت این محدودیت، تحریم‌های اقتصادی آمریکا علیه ایران بوده و آمازون به عنوان یک شرکت آمریکایی موظف به پیروی از آن است. با فرض برطرف کردن این مسئله و ساخت اکانت، در هنگام خرید در حراج جمعه سیاه در سایت آمازون با دو مشکل بزرگ دیگر مواجه خواهید شد. مسئله اول، پرداخت ارزی و ثبت خرید و مسئله دوم عدم وجود انتخاب ایران به عنوان کشور مقصد. برای حل این مسائل در هنگام خرید در حراجی بزرگ جمعه سیاه در سایت آمازون، نیازمند یک واسطه خواهید بود تا تمامی این مراحل را برای شما انجام دهد. پست بین المللی PDE، مجموعه‌ای است که به صورت کاملاً قانونی، مراحل ثبت خرید از جمله: پرداخت ارزی، دریافت کالای خریداری شده در آدرسی در خارج از کشور، ارسال به ایران، انجام امور گمرکی و ارسال به آدرس شما در ایران انجام خواهد داد.

خرید آمازون جمعه سیاه

روش‌های خرید از آمازون در جمعه سیاه به کمک PDE

برای آنکه بتوانید به سادگی از حراجی جمعه سیاه در سایت آمازون استفاده کنید، کافی است تا از یکی از سه روش زیر بهره بگیرید:

  • نصب اکستنش کروم پی دی ای
  • خرید مستقیم از طریق سایت پی دی ای
  • ارسال لینک کالا برای پی دی ای

در روش اول، می‌توانید با ورود به صفحه کروم استور Chrome Store اکستنشن پی دی ای را جستجو و بر روی سیستم کامپیوتر خود نصب کنید. به این ترتیب، اکستنشن پی دی ای برای شما فعال شده و پس از آن، خواهید توانست تا به راحتی به سایت مورد نظر خود مراجعه کرده و خریدتان را با پرداخت ریالی و به صورت مستقیم ثبت کنید.
در روش دوم، می‌توانید به سایت PDE مراجعه نموده و وارد بخش خرید از سایت‌های خارجی شوید. در این بخش، لینک سایتهای مختلف از جمله آمازون را خواهید دید. در صورتی که با استفاده از این لیک وارد سایت مقصد شوید، سبد خرید PDE را مشاهده خواهید کرد. به این ترتیب به سادگی خواهید توانست تا خرید خود در جمعه سیاه در سایت آمازون را به ثبت رسانده و پرداخت ریالی داشته باشید.
روش سوم، ساده‌ترین روش برای ثبت خرید اینترنتی در حراجی جمعه سیاه در سایت آمازون است. در این روش، کافی است تا لینک صفحه مورد نظر خود را در صفحه خرید اینترنتی از سایتهای خارجی در سایت پی دی ای الصاق نمایید. پس از ثبت لینک، همکاران ما در بخش مربوطه، قیمت ریالی را برای شما محاسبه نموده و پس از پرداخت نهایی خرید شما را ثبت خواهند کرد.

به کمک شرکت پست سریع بین المللی می‌توانید تجربه‌ای فوق العاده در جمعه سیاه امسال در سایت آمازون کسب کنید.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

نمایش بیشتر

روابط عمومی PDE

ما با تجربه بیش از ۳۰ سال فعالیت در صنعت پست سریع بین المللی در خدمت شما هستیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
به مشاوره نیاز دارید؟