خدمات پست PDE
اخبار

صفر تا صد پرایم دی آمازون و تخفیف هایی که نمیدانستید!

پرایم دی آمازون چیست؟

خرید در حراج، یکی از بزرگترین لذتها برای مشتریها و یکی از بزرگترین فرصتها برای فروشندگان است. آمازون، به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی در سراسر جهان که خریداران و فروشندگان را به صورت مستقیم به یکدیگر وصل می‌کند، به صورت سالانه حراجهایی برگزار می‌نماید تا این لذت و فرصت را به تمامی کاربران خود هدیه کند. پرایم دی آمازون یکی از همین حراجی‌ها است. در ادامۀ این مطلب با ما همراه باشید تا هر آنچه لازم است بدانید را در مورد پرایم دی آمازون و خرید از سایت آمازون برایتان بازگو کنیم.

 پرایم دی آمازون | هر آنچه می‌خواهید بدانید!

علاوه بر بلک فرایدی، به عنوان یک حراجی بزرگ آمریکایی آمازون چند حراجی دیگر نیز برای مشتریان خود در نظر گرفته است. پرایم دی آمازون، یکی از همین حراجیها است که در یک بازۀ زمانی به صورت سالانه برگزار می‌شود. در این حراجی، تمامی فروشندگان، از جمله خود آمازون به فروش محصولات خود با بیشترین حراج می‌پردازد. تاریخ حراجی پرایم دی آمازون به صورت سالانه متغیر بوده و هر ساله از سمت این مجموعه تعیین خواهد شد.

خرید آنلاین از سایت آمازون

پرایم دی آمازون چیست و مخصوص چه افرادی است؟

آمازون یک اکانت پرایمری دارد. در این اکانت، فرد با پرداخت مبلغ مشخصی به صورت سالانه از مزایای به خصوصی بهره‌مند می‌شود. به عنوان مثال، هزینۀ ارسال برای کاربران اکانت پرایمری رایگان است. پرایم دی آمازون در واقع یک روز در سال است که برخی خدمات اکانت پرایمری برای تمامی کاربران در تمام دنیا در دسترس قرار می‌گیرد. در این زمان، شما می‌توانید خریدهای خود را با بیشترین تخفیف از سایت آمازون خریداری نمایید.

از پرایم دی آمازون چه چیزهایی می‌توان خرید؟

همه چیز! تقریباً همۀ کالاهای موجود در پرایم دی آمازون تخفیف می‌خورند. تمرکز مجموعۀ آمازون در حراجی پرایم دی بر روی محصولات اختصاصی خود، مانند کتاب الکترونیکی کیندل است. اما شما می‌توانید هر کالایی از پوشاک تا موبایل را با تخفیف ویژه در پرایم دی آمازون خریداری نمایید؟

تخفیف بزرگ آمازون

چطور در ایران از حراجی پرایم دی آمازون خرید کنیم؟

خرید از ایران در هر تاریخ و زمانی از جمله پرایم دی آمازون برای ایرانی‌ها غیرممکن است! علت این امر، تحریم‌های آمریکا علیه ایران و اجبار آمازون در رعایت این قوانین می‌باشد. در آمازون، شما نمی‌توانید به صورت مستقیم خرید خود از آمازون را ثبت کنید، پرداخت ریالی داشته باشید و در آدرس خود در ایران تحویل بگیرید. برای خرید در پرایم دی آمازون، شما به یک واسطۀ مطمئن احتیاج خواهید داشت. واسطه‌ای که خرید شما را ثبت کند، پرداخت ارزی را انجام دهد، کالا را در آدرسی در خارج از کشور تحویل بگیرد و به ایران ارسال نماید. این واسطه بایت بتواند، امور گمرکی را در ایران به سادگی انجام داده و کالای شما را ترخیص نماید. پس از انجام تمامی این مراحل، خرید شما از پرایم دی آمازون باید به آدرستان در ایران ارسال شود.

PDE همراه شما برای بهره بردن از بزرگترین حراج آمازون

همانطور که پیش‌تر نیز گفتیم، برای آنکه بتوانید به عنوان یک کاربر ایرانی از حراجی پرایم دی آمازون بهره‌مند شوید، به یک واسطه نیاز خواهید داشت. پست بین المللی پی دی ای، همان واسطه است که خرید شما را برایتان انجام داده و پس از تحویل سفارش در دفاتر خارج از کشور خود آن را به ایران ارسال می‌کند. این مجموعه شامل یک تیم مجرب در فرودگاه امام خمینی است که می‌توانند کالا ارسال شده را در مدت زمان کوتاهی ترخیص کنند. پس از ترخیص کالا از گمرک، نوبت به ارسال آن به آدرس شما در ایران می‌رسد. تمامی این مراحل در مدت زمان خیلی کوتاه و با دریافت هزینه‌ای مقرون به صرفه توسط مجموعۀ پی دی ای انجام می‌گیرد.
با خرید به کمک PDE در پرایم دی آمازون، شما می‌توانید پرداخت ریالی داشته باشید. برای این امر سه روش ساده وجود دارد:

  • خرید از طریق الصاق لینک در صفحۀ PDE
  • خرید مستقیم از صفحۀ PDE
  • خرید از طریق نصب اکستنشن کروم پی دی ای

هزینۀ دریافتی جهت ارائۀ خدمات خرید از سایتهای خارجی پی دی ای در تمامی روشهای بالا کاملاً یکسان است. برای کسب اطلاعات بیشتر، شما می‌توانید به سایت شرکت پست بین الملی پی دی ای مراجعه نمایید و یا با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمایید.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

نمایش بیشتر

روابط عمومی PDE

ما با تجربه بیش از ۳۰ سال فعالیت در صنعت پست سریع بین المللی در خدمت شما هستیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
به مشاوره نیاز دارید؟