خدمات پست PDE
اخبار

چگونه از سایت ترندیول ترکیه خرید کنیم؟

همه چیز درباره سایت ترندیول

خرید از خارج از کشور در ایران به دلیل تحریمهای علیه کشورمان و همچنین قوانین حاکم بر کمرک جمهوری اسلامی تقریباً غیرممکن به نظر می‌رسد. اما به کمک یک واسطۀ مطمئن شما می‌توانید از خارج از ایران خرید خود را با پرداخت ریالی انجام داده و درب منزل خود در ایران تحویل بگیرید. یکی از کشورهای محبوب برای خرید اینترنتی از خارج کشور، کشور همسایه، ترکیه است. بزرگترین سایت فروش آنلاین در ترکیه ترندیول نام دارد که به کالاهای متنوعی را به صورت اینترنتی در سراسر دنیا به فروش می‌رساند. سوال اینجاست که ما چگونه از سایت ترندیول ترکیه خرید کنیم؟ با ما در ادامۀ این مطلب همراه باشید تا به شما بگوییم چگونه از سایت ترندیول ترکیه خرید کنیم.

معرفی سایت ترندیول ترکیه

ترندیول، بزرگترین سایت فروشگاهی در ترکیه است که در این کشور فعالیت می‌کند. در این سایت شما می‌توانید کالاهای متنوعی از پوشاک تا لوازم خانگی، از کفش تا گیاهان سبز را خریداری نمایید. یکی از مهم‌ترین مزیتهای سایت ترندیول، قیمتهای پایین آن است. به همین علت است که خرید از ترندیول می‌تواند برای شما سودآور باشد. اما چگونه از سایت ترندیول ترکیه خرید کنیم؟

ترندیول

سوال اینجاست: چگونه از سایت ترندیول ترکیه خرید کنیم؟

برای پاسخ به این سوال که چگونه از سایت ترندیول ترکیه خرید کنیم باید بگویم که شما برای خرید از سایت ترندیول ترکیه، با چند مانع بسیار بزرگ روبه‌رو خواهید بود:

اولین و مهمترین مانع، فیلتر بودن سایت ترندیول ترکیه در ایران است!
دومین مسئله این است که ارزان بودن سایت ترندیول ترکیه فقط مخصوص کاربران ترک می‌باشد. به این معنی که حتی اگر به مستر کارت و یا پی پال هم دسترسی داشته باشید و بخواهید از ترندیول ترکیه خرید کنید، پرداخت شما به صورت یورو و بسیار گرانتر از حالت عادی خواهد بود.
سومین مسئله در بررسی این مسئله که چگونه از سایت ترندیول ترکیه خرید کنیم، عدم امکان ارسال مستقیم از طریق سایت به ایران است. شما باید فردی را در ترکیه داشته باشید که سفارش شما را تحویل گرفته و سپس به ایران ارسال کنید.
مسئلۀ چهارم و مهم‌ترین مسئله در پاسخ به سوال چگونه از سایت ترندیول ترکیه خرید کنیم گمرک ایران است! حتماً از حساسیت گمرک ایران در زمینۀ کالاهای وارداتی از مبدأ ترکیه هستید! حتی مسافران معمولی در هنگام ورود از مبدا ترکیه به فرودگاه ایران برای خریدهای خود دچار مشکل خواهند شد، چه برسد به کالاهای بدون مسافر!
با وجود این همه مسئله پس چگونه از سایت ترندیول ترکیه خرید کنیم؟ راه حل شما، کمک گرفتن از یک واسطۀ مطمئن است که بتواند خرید شما از سایت ترندیول ترکیه را انجام دهد، سفارش شما را در آدرسی در ترکیه تحویل بگیرد، آن را به ایران ارسال کند، مسائل مرتبط با امور گمرکی را برطرف کند و کالای شما را در آدرستان در ایران تحویل بدهد. این واسطه باید بتواند به شما امکان پرداخت ریالی داده و تمامی این مراحل را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهد.

خرید اینترنتی از سایت های خارجی

بهترین و مطمئن‌ترین روش برای خرید از سایت ترندیول ترکیه کدام است؟

همانطور که در پاراگراف قبل گفتیم، بهترین روش برای حل این مسئله و پاسخ به این سوال که چگونه از سایت ترندیول ترکیه خرید کنیم این است که از یک واسطه کمک بگیرید. این روزها نام آنلاین شاپ‌های گوناگونی را می‌شنویم که به صورت غیررسمی از سایت ترندیول ترکیه خرید می‌کنند اما باید بگویم فعالیت هیچ کدام از آنها قانونی نیست و در صورت بروز هرگونه مسئله‌ای، دست شما به هیچ کجا بند نخواهد بود.
از خود می‌پرسید پس چگونه از سایت ترندیول ترکیه خرید کنیم؟ پیشنهاد ما به شما پست بین المللی PDE است. این مجموعه به صورت کاملاً قانونی، خرید شما از سایت ترندیول ترکیه را ثبت کرده و در دفتر خود در ترکیه تحویل می‌گیرد. پس از تحویل کالا در ترکیه، سفارش شما در مدت زمان کوتاهی به ایران ارسال می‌شود و پس از انجام امور گمرکی توسط نیروهای مستقر پی دی ای در فرودگاه امام خمینی، به آدرس شما در ایران ارسال خواهد شد. تمامی این مراحل در مدت زمان بسیار کوتاهی و با دریافت هزینه‌ای کاملاً مقرون به صرفه انجام شده و شما قادر خواهید بود تا به صورت ریالی پرداخت خود را انجام دهید. از خود می‌پرسید چگونه از سایت ترندیول ترکیه خرید کنیم؟ پیشنهاد می‌کنیم تا سری به سایت شرکت‌ PDE پست سریع بین المللی بزنید و یا از طریق شماره‌های تماس با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

نمایش بیشتر

روابط عمومی PDE

ما با تجربه بیش از ۳۰ سال فعالیت در صنعت پست سریع بین المللی در خدمت شما هستیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
به مشاوره نیاز دارید؟