خدمات پست PDE
مد و پوشاک

ترند های سال 2021 از نگاه برند ها

هر سال برند های مشهور پوشاک جهان ترند هایی برای مد و پوشاک اعلام میکنند و دنیای مد را زیر و رو میکنند به همین دلیل در این مقاله به بررسی ترند های لباس 2021 میپردازیم .

لباس های ترند 2021 برند Dior

برند دیور یکی از پیشتازان صنعت مد و پوشاک میباشد که تغییرات بسیار زیاد و اساسی  در طراحی‌های خود ایجاد کرده‌است. از ویژگی‌های طرح‌های برند Dior  آزاد بودن، طرح‌های شرقی و گل‌گلی، پیراهن‌های حریر، کمربندهای نازک و استفاده از صندل است.

در نظر داشته باشید که بستن یک کمربند کوچک با شلوارتان شما را از دیگران متمایز خواهد کرد.

ترند سال 2021 دیور
ترند سال 2021 دیور

 

لباس های ترند 2021 برند ورساچه

طراحان برند ورساچه برای ترند سال 2021 از رنگ های نئونی و استفاده از اشکال موجودات دریای در لباس های خود استفاده کردند. البته استفاده از این ترند شاید به مذاق خیلی از شما خوش نیاید و برای استفاده از این ترند باید خیلی مراقب باشید تا بتوانید همه چیز را با هم ست کنید در غیر این صورت همه چیز به هم میریزد.

ترند ورساچه 2021
ترند ورساچه 2021

لباس های ترند 2021 برند Fendi

برند مشهور فندی  طرح‌های خود را با رنگ‌های سیاه، سفید، آبی و کرم به معرض نمایش گذاشت. سایه‌های روشن و تاریک و پارچه‌های نازک، از خصوصیات اصلی لباس‌های مد امسال برند Fendi هست. اگر از طرفداران لباس‌های تک رنگ هستید، امسال می‌توانید پارچه‌هایی با سایه‌ها و هایلایت‌های روشن و تاریک انتخاب کنید.

ترند لباس فندی 2021
ترند لباس فندی 2021

لباس های ترند سال 2021 برند D & G

امسال طرح‌های برند دولچ اند گابانا  پر از رنگ‌های شاد و پرانرژی هست. هدف از انتخاب این رنگ‌ها، فقط به دلیل برگرداندن انرژی به جامه ای است که کرونا نشاط را از آن گرفته است. انرژی‌ای که با همه‌گیری کرونا از بین رفته است.

مدل‌های این برند بیشتر پیراهن بلند، دامن و لباس‌های آزاد است که باز هم المان‌هایی از شادابی و نشاط محسوب می‌شود. پارچه‌های چهارخانه، خال‌خالی، گل‌گلی، طرح حیوانات و استفاده از پارچه‌های محلی از ویژگی‌های اصلی طرح‌های این برند است. می‌توانیم با به کار بردن این رنگ‌ها در لباس‌های خود، نشاط از دسته را به خود و عزیزانمان هدیه دهیم.

ترند لباس 2021
ترند لباس 2021

ترند رنگ سال 2021

امسال بر خلاف سال های گذشته دو رنگ به عنوان رنگ های ترند سال 2021 انتخاب شد و آن دو رنگ زرد و خاکستری بود. به همین دلیل بسیاری از برند های مشهور در سال 2021 به سراغ این رنگ ها رفته اند .

رنگ خاکستری رنگی خنثی محسوب میشود و معمولا ترکیب آن با سایر رنگ ها جذاب میشود. ترکیب رنگ های زرد و خاکستری دارای انرژی خوبی است و بسیار شیک میباشد.

امتیاز کاربران: 5 ( 2 رای)

نمایش بیشتر

دانیال یوسفی

از وقتی وارد دنیای کامپیوتر شدم با انگشتام میلیون ها کیلومتر اسکرول کردم تا هر روز چیز های جدیدتری کشف کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
به مشاوره نیاز دارید؟