خدمات پست PDE
آموزش

لیست کامل بهترین برند لوازم خانگی ترکیه

معرفی بهترین برند لوازم خانگی ترکیه

ترکیه، یکی از کشورهای برتر در صنعت تولید لوازم خانگی در دنیا است. بهترین برند های لوازم خانگی ترکیه سالانه به کشورهای بسیاری در تمام دنیا صادر می‌شوند. علت این برتری و شناخته شدن هم در کیفیت بالای لوازم خانگی ترکیه ای در مقابل قیمت مناسبی است که دارند.
در این مقاله قصد داریم تا لیست کامل بهترین برند لوازم خانگی ترکیه را برای شما بازگو نموده و علت برتری این برندها را بیان کنیم. در انتها، به بررسی چگونگی خرید مستقیم از بهترین برند لوازم خانگی ترکیه در ایران با پرداخت ریالی را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

چرا از بهترین برند لوازم خانگی ترکیه خرید کنیم؟

همانطور که در ابتدای صحبتمان هم اشاره کردیم، برند های لوازم خانگی ترکیه بهترین ها در دنیا هستند. علت این مسئله هم کاملاً واضح است، لوازم خانگی تولید شده در ترکیه، کیفیت بسیار بالایی داشته و در مقابل، قیمت تمام شده آنها مناسب است.
به همین علت است که خرید لوازم خانگی از ترکیه، می‌تواند یک گزینه خوب برای تمامی افراد در دنیا، علی الخصوص در ایران باشد. بهترین برند لوازم خانگی ترکیه در حوزه‌های مختلف این صنعت مانند لوازم برقی، مبلمان، لوازم دکوراتیو و اکسسوری، لوازم اتاق خواب و غیره متفاوت است.

لیست بهترین برند لوازم خانگی ترکیه

بهترین برند های لوازم خانگی ترکیه عبارت می‌شوند از:

  • لوازم برقی: کاراچا، آرچلیک، وستل، اکو، آرزوم، بکو، کرکماز و غیره
  • مبلمان: تاش، ایستیکبال، آلفمو، چیلک و غیره
  • کالای خواب: یاتاش، وایت اند بژ، مادام کوکو و غیره

بهترین لوازم خانگی ترکیه

چگونگی خرید از بهترین برند لوازم خانگی ترکیه در ایران

تا اینجای صحبتمان، متوجه شدیم که چرا خرید لوازم خانگی ترک برای ما مناسب است و با لیست کامل بهترین برند لوازم خانگی ترکیه آشنا شدیم. حال سوال اینجاست که چطور می‌توانیم از بهترین برند لوازم خانگی ترکیه خرید کنیم؟
با توجه به تحریم‌های جهانی علیه ایران، امکان خرید مستقیم با پرداخت ریالی و ارسال کالا به ایران امکان پذیر نیست. علاوه بر این مسئله، به دلیل قوانین گمرکی داخل ایران و عدم امکان واردات لوازم خانگی ترکیه به کشور، وجود نخواهد داشت.
بنابراین شما به عنوان یک ایرانی، نمی‌توانید وارد سایت بهترین برند لوازم خانگی ترکیه شده، حساب کاربری بسازید و خرید خود را به ثبت برسانید. در مقابل، اگر تمامی این مسائل را برطرف کرده باشید هم پس از دریافت کالا در ترکیه، این امکان وجود نخواهد داشت تا کالا را به صورت مستقیم به ایران بفرستید، چرا که قوانین حاکم بر گمرک جمهوری اسلامی ایران این اجازه را به شما نخواهد.
بنابراین برای آنکه بتوانید خرید خود را از بهترین برند لوازم خانگی ترکیه به ثبت برسانید، باید از یک واسطه مطمئن کمک بگیری. واسطه‌ای که بتواند تمامی مراحل بالا را در کمترین زمان و با دریافت کمترین هزینه برای شما انجام داده و در مدت زمان کوتاهی در آدرستان در ایران تحویل دهد.

PDE بهترین روش خرید مستقیم از ترکیه

همانطور که گفتیم، برای خرید مستقیم از بهترین برند لوازم خانگی ترکیه در ایران، نیاز به یک واسطه مطمئن خواهید داشت. بدون شک، پست بین المللی PDE بهترین گزینه برای شما خواهد بود.
تیم PDE خرید شما از بهترین برند لوازم خانگی ترکیه را به ثبت رسانده و پرداخت را انجام می‌دهد. پس از ثبت سفارش، این مجموعه سفارش شما را در دفاتر خود در کشور ترکیه تحویل گرفته و در مدت زمان کوتاهی به صورت هوایی به ایران ارسال می‌کند.
پس از رسیدن سفارش شما از بهترین برند لوازم خانگی ترکیه به ایران، تیم مجرب PDE که به صورت شبانه روزی در فرودگاه امام مستقر هستند، کالای شما را در مدت زمان کوتاهی و با پرداخت هزینه‌ای بسیار کم از گمرک ترخیص کرده و برایتان به آدرسی که ارائه دادید، ارسال خواهند کرد.
در تمامی این فرایند، شما نیازی نخواهید داشت تا هیچ گونه اقدامی را انجام دهید و این امکان برایتان فراهم شده است تا بتوانید خرید خود از بهترین برند لوازم خانگی ترکیه را به صورت آنلاین و با پرداخت ریالی به ثبت برسانید.

خرید اینترنتی از سایت‌های خارجی

شما می‌توانید برای کشب اطلاعات کامل‌تر در این زمینه، به آدرس سایت شرکت‌ PDE پست سریع بین المللی، صفحه خدمات خرید از سایتهای خارجی مراجعه نموده و یا از طریق شماره‌های تماس، با کارشناسان PDE در ارتباط باشید.

امتیاز کاربران: 0.25 ( 1 رای)

نمایش بیشتر

روابط عمومی PDE

ما با تجربه بیش از ۳۰ سال فعالیت در صنعت پست سریع بین المللی در خدمت شما هستیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
به مشاوره نیاز دارید؟