خدمات پست PDE
تکنولوژی

بهترین مدل های یخچال سفری باسئوس

همه چیز درباره یخچال سفری باسئوس

برای طرفداران سفرهای آفرودی و حتی دیگر سفرها با مسیرهای طولانی، یخچال سفری، یکی از تجهیزات جدا نشدنی است که برای راحتی در سفر و نگهداری از مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. باسئوس، یک برند تولید کننده بهترین انواع یخچال های سفری است که کالاهای آن را می‌توان در سراسر دنیا پیدا کرد.

در این مقاله قصد داریم تا به بررسی و معرفی بهترین یخچال سفری باسئوس پرداخته و بهترین روش خرید یخچال سفری باسئوس با بهترین قیمت را به شما معرفی کنیم. با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

مشخصات بهترین یخچال سفری باسئوس

بهترین انواع یخچال سفری باسئوس، شامل مشخصات یکسانی هستند که می‌توانیم با توجه به آنها اقدام به خرید مینی یخچال مسافرتی مورد نظر خود کنیم. از مهم‌ترین این مشخصات عبارت هستند از:

  • مشخصات ظاهری از جمله: وزن یخچال
  • عایق بندی و جنس بدنه
  • گنجایش یخچال و تناسب آن با نیاز شما
  • قابلیت سرمایش و گرمایش
  • امکان تنظیم انرژی مصرفی
  • نورپردازی داخلی که در هنگام باز شدن درب یخچال روشن شود
  • میزان سر و صدای یخچال در هنگام روشن بودن
  • قابلیت حمل و نقل آسان
  • قیمت یخچال سفری باسئوس

موارد ذکر شده در بالا می‌تواند میزان کیفیت و صد البته قیمت یخچال سفری باسئوس را مشخص نماید. زمانی که قصد خرید یخچال مسافرتی دارید، بهتر است به تمامی مواردی که اعلام شد توجه کنید تا بتوانید بهترین یخچال سفری باسئوس را بخرید.

بهترین یخچال سفری باسئوس

از کجا یخچال سفری باسئوس بخریم؟

یخچال سفری باسئوس، یکی از آن دسته کالاهایی است که یا به ایران صادر نمی‌شود یا در صورت صادر شدن، قیمت بسیار بالایی خواهد داشت. بنابراین بهترین روش برای خرید یخچال سفری باسئوس در ایران، خرید مستقیم از سایتهای خارجی به کمک واسطه‌های مطمئن است.

علت نیاز به واسطه برای یخچال سفری باسئوس از سایتهای خارجی، موانعی است که به در زمان خرید از سایتهای خارجی به عنوان یک کاربر ایرانی با آن مواجه خواهید بود. به عنوان مثال، امکان ایجاد حساب کاربری با ملیت ایرانی برای شما وجود نخواهد داشت. علاوه بر این، در صورت وجود امکان پرداخت ارزی برای شما، امکان انتخاب ایران به عنوان مقصد دریافت کالا وجود نخواهد داشت.

بنابراین شما به یک نفر در خارج از ایران احتیاج خواهید داشت تا علاوه بر ثبت خرید شد، آن را در آدرسی در خارج از ایران تحویل گرفته و سپس به آدرس شما در ایران ارسال کند. در همین زمان است که قوانین گمرکی حاکم بر جمهوری اسلامی ایران نیز دردسر ساز خواهند شد.

خرید مینی یخچال باسئوس به صورت مستقیم از ایران

همانطور که در پاراگراف قبل اشاره کردیم، برای خرید مینی یخچال باسئوس از ایران، به یک واسطه نیاز دارید تا علاوه بر ثبت خرید از سایتهای خارجی، تحویل آن در آدرسی در خارج از کشور و ارسال کالا به ایران، بتواند ترخیص کالای ارسال شده را نیز در مدت زمان کوتاه و با هزینه‌ای کم از گمرک ایران انجام دهد.

پست بین المللی پی دی ای، یک واسطه مطمئن است که تمامی این مراحل را برای شما انجام داده و در مدت زمانی بسیار کمتر از آنچه تصورش را می‌کنید، یخچال سفری باسئوس شما را به آدرستان در ایران ارسال می‌کند. با خرید از PDE شما این امکان را خواهید داشت تا خرید خود را با پرداخت ریالی و از طریق کارتهای بانکی عضو شتاب ایران، پرداخت نمایید.

خرید یخچال سفری باسئوس

راهنمای خرید یخچال سفری باسئوس به کمک PDE

برای آنکه بتوانید یخچال سفری باسئوس مورد نظر خود را از طریق PDE خریداری نموده و پرداخت ریالی داشته باشید، مجموعه PDE سه روش ساده در اختیار شما گذاشته است:

  1. در این روش، شما این امکان را خواهید داشت تا به صورت مستقیم به سایت PDE رفته و از طریق آدرسهای موجود در همین صفحه به سایت مورد نظر خود (مثل سایت آمازون) بروید. به این ترتیب، بدون نیاز به خروج از پی دی ای، امکان خرید به روش پرداخت ریالی برای شما فراهم خواهد شد.
  2. در روش دوم، شما ابتدا باید از طریق کروم استور، اکستنشن پی دی ای را نصب نموده و سپس به هر سایتی که می‌خواهید برای خرید مراجعه کنید. سبد خرید PDE از این به بعد برای تمامی سایتهای خارجی برای شما فراهم خواهد شد.
  3. در روش سوم، نیاز به کپی لینک صفحه یخچال سفری باسئوس مورد نظر شما در صفحه خدمات خرید از سایتهای خارجی PDE دارد. به این ترتیب، پس از الصاق لینک مربوطه، شما می‌توانید درخواست محاسبه قیمت داده و باقی مسیر را با راهنمایی کارشناسان انجام دهید.

برای کسب اطلاعات کامل‌تر، می‌توانید سری به سایت شرکت‌ PDE پست سریع بین المللی بزنید و یا با کارشناسان متخصص PDE تماس حاصل فرمایید.

امتیاز کاربران: 5 ( 1 رای)

نمایش بیشتر

روابط عمومی PDE

ما با تجربه بیش از ۳۰ سال فعالیت در صنعت پست سریع بین المللی در خدمت شما هستیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
به مشاوره نیاز دارید؟