خدمات پست PDE
تکنولوژی

بهترین هدفون ها و هدست های جهان

سال ها پیش با ظهور واکمن کم کم سر و کله هندسفری ها و بعد از آن هدفون و هدست ها پیدا شد و استفاده از هدفون و هدست در بین مردم شایع شد. هدفون و هدست اورجینال این روزها به سختی پیدا میشود و اگر هم پیدا شود تشخیص اصل بودن هدفون بسیار سخت است.

موارد استفاده هدفون و هدست

امروزه هدفون و هدست در بین تمامی افراد جامعه جا افتاده و هر شخصی بنا به نیاز خود اقدام به تهیه هدفون میکند.برخی از هدفون و هدست ها معمولا برای استفاده روزمره طراحی و ساخته میشوند و از آن ها میتوان تقریبا در تمامی مکان ها استفاده نمود. از مترو و خیابان های سطح شهر گرفته تا در هنگام ورزش.

اما برخی از هدفون ها و هدست ها هستند که جهت استفاده خاصی تولید شده اند مانند هدفون AKG K371  یا هدفون Sennheiser HD 200 Pro که مخصوص آهنگ سازی و افرادی است که نیاز به شنیدن صدای بسیار با کیفیت دارند.

برخی دیگر از هدفون ها و هدست ها هستند که جهت استفاده در هنگام ورزش و فعالیت های بدنی ساخته شده اند. این هدفون ها اغلب دارای مقاومت بسیار زیاد در برابر ضربه میباشند تا در هنگام فعالیت های ورزشی به آن ها آسیبی نرسد مانند هدفون بیتس Powerbeats Pro  .

هدفون اصل و اورجینال
هدفون اصل و اورجینال

بهترین هدفون های جهان

هدفون های بیتس (Beats)

هدفون های بیتس یکی از لاکچری ترین و مشهور ترین برند های هدفون و هدست در جهان میباشد که مالکیت آن تا سال 2014 با خواننده هیپ هاپ دکتر دره (Dr Dre) بود و پس از آن سهام آن توسط شرکت اپل خریداری شد.

یکی از نکات جالب در مورد هدفون Beats این است که در سال 2014 ,  62 درصد از موزیک هایی که به جدول 100 آهنگ برتر راه یافتند و در آن ها از هدفون استفاده شده بود آن هدفون Beats  بوده .

از دیگر نکات جالب در مورد برند بیتس این است که در سال 2011 این شرکت با خودروسازی کرایسلر قراردادی امضا کرد که سیستم های صوتی خود را بر روی این برند لوکس خودروسازی نصب کند. شرکت های خودروسازی Dodge و فیات نیز همکاری هایی با بیتس الکترونیک داشته اند.

خرید هدفون بیتس اصل
خرید هدفون بیتس اصل

هدفون های AKG

کمپانی AKG  یک شرکت اتریشی میباشد که 71 سال قدمت دارد. AKG  از ابتدا در حوزه صدا فعالیت میکرد, از میکروفون و اسپیکر گرفته تا هدفون و انواع هدست و هندسفری.

AKG  نخستین هدفون خود را در سال 1949 با نام K120 DYN تولید کرد و تا به امروز یکی از بهترین و قوی ترین تولید کننده های هدفون در جهان میباشد.

یکی از مشهور ترین و بهترین هدفون های AKG  مدل K812 میباشد و در سال 2013 تولید شده که قیمت آن 1500 دلار میباشد و جز برترین هدفون های جهان محسوب میشود. شرکت AKG  در سال 2017 و توسط شرکت هارمن کمپانی خود را در وین تعطیل کرد و کمی پس از آن سامسونگ این برند را خریداری کرد و AKG  را ه تصرف خود در آورد.

هدفون AKG مدل K812
هدفون AKG مدل K812

هدفون های Sennheiser

برند سن هایزر یکی از بهترین شرکت هایی است که در حوزه صدا فعالیت میکند. این شرکت آلمانی به واسطه کیفیت بسیار بالای هدفون های خود مشهور است و محصولات خود را اغلب برای افراد حرفه ای در حیطه صدا تولید میکند.

محصولات این شرکت خصوصی سوپر لاکچری بیشتر در خطوط هوایی , مراکز تماس ,  کنسرت ها و … مورد استفاده قرار میگیرد و همین امر نشان دهنده این است که سن هایزر در رابطه با صدا و محصولات مرتبط با  آن یکی از بهترین ها است.

هدفون بی سیم momentum true wireless از بهترین تولیدات Sennheiser  در زمینه هدفون میباشد که بسیاری از افراد حرفه ای به دنبال آن میباشند. هدفون بی سیم momentum true wireless میتواند تا 4 ساعت بدون وقفه موسیقی پخش کند و با بلوتوس نسخه 5 به گوشی های تلفن همراه کانکت میشود.

یکی دیگر از ویژگی های هدفون سن هایزر مدل momentum true wireless خاصیت ضد آب بودن آن است که باعث افزایش مقاومت این هدفون میشود.

هدفون سن هایزر مدل momentum true wireless
هدفون سن هایزر مدل momentum true wireless

خرید هدفون اصل و اورجینال

تمامی برند های بزرگی که در بالا نام برده شد سازنده بهترین هدفون های جهان هستند و داشتن این هدفون ها میتواند آرزوی هر شخصی باشد اما پیدا کردن هدفون های اصل و اورجینال  کار ساده ای نمیباشد.

یکی از بهترین و مطمعن ترین راه های خرید هدفون اصل و اورجینال این است که این هدفون ها را از فروشگاه های خارجی تهیه کنید و مبلغ آن را به صورت ریالی پرداخت نمایید.

جهت خرید هدفون اصل و اورجینال AKG  , Beats , Sennheiser  و … میتوانید از طریق پست بین المللی PDE  اقدام به خرید این هدفون ها از فروشگاه های خارجی نمایید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

امتیاز کاربران: 5 ( 1 رای)

نمایش بیشتر

دانیال یوسفی

از وقتی وارد دنیای کامپیوتر شدم با انگشتام میلیون ها کیلومتر اسکرول کردم تا هر روز چیز های جدیدتری کشف کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
به مشاوره نیاز دارید؟