اکشن فیگور کاپیتان آمریکا

مشخصات اکشن فیگور کاپیتان آمریکا

نام مدل: اکشن فیگور کاپیتان آمریکا Chameleon

برند: اونجرز مارول

رنگ: سرمه ای

رده سنی: 4 سال تا 99 سال

ابعاد: 2x4x12 inches معادل ارتفاع 29.8 سانتی متر

خرید

ویژگی های اکشن فیگور کاپیتان آمریکا

اکشن فیگور کاپیتان آمریکا حدودا 30 سانتی متر است و بر اساس شخصیت کاپیتان آمریکا در فیلم سینمایی و کمیک بوک اونجرز پایان بازی ساخته شده است.

این اکشن فیگور کاپیتان آمریکا برای سنین بالای 4 سال میباشد و با مفاصل متحرک علاوه بر سرگرمی برای کودکان به دلیل توجه به جزئیات در ساخت آن، میتوان به عنوان یک مدل و اکشن فیگور برای بزرگسال نیز مورد استفاده قرار گیرد.

با نصب Titan Hero Power FX launcher بر روی بازوی اکشن فیگور کاپیتان آمریکا کودکان در هنگام بازی و نقش آفرینی میتوانند، دیالوگ های خاصی از فیلم اونجرز پایان بازی را از زبان اکشن فیگور کاپیتان آمریکا بشنوند که هیجان بیشتری به بازی آن ها میدهد.

توجه داشته باشید قطعه Titan Hero Power FX launcher را باید به صورت جداگانه تهیه نمایید ولی قابلیت اتصال به بازوی اکشن فیگور کاپیتان آمریکا را دارد.

خرید اکشن فیگور کاپیتان آمریکا

برای خرید اکشن فیگور کاپیتان آمریکا از فروشگاه های معتبر خارجی مثل آمازون و ebay، میتوانید در هر زمانی به کمک سایت شرکت PDE این اکشن فیگور کاپیتان آمریکا را به راحتی سفارش دهید. شرکت پست بین المللی PDE امکان خرید اکشن فیگور کاپیتان آمریکا، در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین قیمت را به شما میدهد تا در هر کجای ایران که باشید سفارش شما به دستتان برسد؛ همچنین میتوانید با پرداخت ریالی از طریق بانک های عضو شتاب به راحتی محصول دلخواهتان را از سایت های آمازون، ebay و دیگر فروشگاه های خارجی، خریداری نمایید. پس همین حالا برای خرید اکشن فیگور کاپیتان آمریکا اصل اقدام کنید.

3.8/5 (4 Reviews)

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اکشن فیگور کاپیتان آمریکا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
به مشاوره نیاز دارید؟